×

آلومینیوم 2-0 تراکتور
جَنگ اراک را منصوریان برد!

  • کد خبر: 174529
  • 29 اردیبهشت 1400
  • دیدار تیم های آلومینیوم و تراکتور به جنجالی ترین شکل ممکن انجام شده و به پایان رسید.
    جَنگ اراک را منصوریان برد!
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در حالی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که همه نگاه ها به نیمکت دو تیم بود؛ جایی که علیرضا منصوریان و رسول خطیبی باید مقابل تیم های سابق خود قرار می گرفتند؛ پیروزی یک تیم و حذف تیم دیگر به هیجان انگیزتر شدن این دیدار افزوده بود.

    آلومینیوم این دیدار را با گل های هوشمند و مجیدی (پنالتی) با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان رساند. هوشمند در دقیقه ۲۵ روی یک فرار عالی در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت و دروازه تراکتور را باز کرد. گل دوم آلومینیوم را هم میثم مجیدی در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

    با وجود همه اتفاقات، کسی تصور تنشی که در طول بازی شاهد بودیم را نداشت. تنش اول درگیری لفظی خطیبی و منصوریان بود که به اخراج هر دو سرمربی پیش از شروع نیمه دوم انجامید. همین موضوع تنش در داخل زمین را به اوج خود رساند و در طول ۴۵ دقیقه دوم بارها شاهد درگیری بازیکنان و قطع جریان بازی توسط داور بودیم.

    عجیب ترین نکته این بازی تعداد کارت های زردی بود که داور بازی به بازیکنان داد. یاسر همرنگ در این دیدار به ۱۰ بازیکن کارت زرد داد. هادی محمدی از تراکتور نیز در این دیدار با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد. تا به این ترتیب در کنار ۱۱ کارت زردی که شاهد آن بودیم و ۴ اخراج (سرمربیان دو تیم، محمدی و بدنساز تراکتور) بازی آلومینیوم و تراکتور را به یک بازی کاملا جنجالی تبدیل کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *