×

در آستانه بازی سوپر جام؛
جنگ روانی علیه تراکتور

  • کد خبر: 175543
  • 29 خرداد 1400
  • در آستانه بازی سوپر جام شاهد انتشار یک خبر بی پایه و اساس بودیم.
    جنگ روانی علیه تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور در حالی فردا به مصاف پرسپولیس در دیدار سوپر جام می رود که انتشار یک خبر عجیب در آستانه این دیدار، باعث ایجاد نگرانی در هواداران تیم سرخ پوشان فوتبال آذربایجان شد؛ خبری که البته باید آن را یک شیطنت رسانه ای و جنگ روانی دانست.

    خبری که امروز منتشر شد در خصوص ارسال نامه فسخ قرارد از سوی دژاگه و شجاعی به باشگاه تراکتور و سازمان لیگ بود که بر اساس پیگیری های صورت گرفته مشخص گردید شایعه ای بیش نیست و به نظر می رسد که بیشتر با هدف بر هم زدن تمرکز شاگردان خطیبی در آستانه بازی سوپر جام صورت گرفته است.

    حسن آذرنیا نیز امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که گفته می شود قرارداد خود را غیابی فسخ کرده اند، با گفتن این جمله که “اوامری نیست؟ با اجازه…” محل را ترک کرد. در حالی که خبرنگاران با اصرار خواهان پاسخگویی او بودند اما سرپرست تراکتوری ها ترجیح داد این سوال را بی پاسخ بگذارد.

     

    اخبار مرتبط

    یک پاسخ به “جنگ روانی علیه تراکتور”

    1. مسعود گفت:

      چرا مسابقات سایپا و استقلال نباید همزمان باشه؟ فرهاد مجیدی همیشه در استقلال از اپل واچ استفاده میکنه. این کار غیرقانونیه. فرهاد مجیدی از اپل واچ استفاده میکنه تا یا از مشاوره کمالوند استفاده کنه یا از مشاوره گابریله پین. لطفا با اطلاعرسانیتون جلوشو بگیرین

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *