×

جریمه ۲۰ میلیونی شجاعی توسط کمیته انضباطی

  • کد خبر: 170972
  • 15 بهمن 1399
  • مربی تراکتور به دلیل عدم ابطال آیدی کارت قبلی خود به عنوان مربی ماشین سازی، به پرداخت جریمه 20 میلیونی محکوم شده است.
    جریمه ۲۰ میلیونی شجاعی توسط کمیته انضباطی
  • به گزارش نوبر خبر؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در احکام تازه خود چند مربی و اعضای تیم را به دلیل «استفاده از کارت دیگری»، «عدم ابطال آیدی کارت قبلی» و «در اختیار دادن کارت خود به دیگری» محروم و جریمه کرده است.

    سیامک کوهنورد یکی از این نفرات است که علاوه بر موضوع آیدی کارت، به دلیل «اهانت به داور» حکم سنگین تری هم گرفته و به سه ماه محرومیت و ۵۰ میلیون جریمه محکوم شده است. بابک رضی و آیدین رحیمی نیز هر کدام به دلایل مشابه، حکم محرومیت دو و سه ماهه گرفته اند و محکومیت مالی نیز برایشان در نظر گرفته شده است.

    این در حالی است که در بین جریمه شده ها، نام محمود شجاعی مربی تراکتور هم دیده می‌شود. او احتمالا بدون ابطال آیدی کارت خود به عنوان مربی ماشین سازی، کارش در تراکتور را آغاز کرده و حالا باید جریمه ۲۰ میلیونی را بپردازد. او برخلاف سه نفر قبلی محروم نشده است.

    در پایان بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است:

    ضمن اینکه پزشک تیم ماشین سازی بابت در اختیار قراردادن کارت خود به دیگری و نقض اصول کلی رفتار به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد. لازم به ذکر است، باشگاه ماشین سازی نیز به دلیل نقض اصول کلی رفتار وفق مواد ۵۰، ۵۱ و ۱۱۷ به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده و وفق ماده ۵۰ نسبت به جرایم مذکور بطور تضامنی با اشخاص دیگر مسئولیت دارد.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *