×

مارکوپولو تبریز را ترک کرد؛
جدایی جنجالی یک بازیکن از تراکتور

  • کد خبر: 227034
  • 26 اسفند 1400
  • وینگر تیم تراکتور به دلیل مشکلات مالی که با مدیران باشگاه داشت پیش از پایان فصل تبریز را ترک کرد.
    جدایی جنجالی یک بازیکن از تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ علی دشتی، وینگر این فصل تراکتور که از گل گهر راهی این تیم شده بود پیش از پایان فصل و به دلیل مشکلات مالی تبریز را ترک کرد. ارطغرول ساغلام در نشست خبری امروز خود با اشاره به این موضوع گفت: علی دشتی به دلیل یکسری مشکلات فردی، دیگر همراه ما نخواهد بود.

    دشتی که یکی از بازیکنان شاخص پارس جنوبی جم با مهدی تارتار بود در پایان فصل به سایپا پیوست و شاگرد علی دایی شد.او پس از یک فصل حضور در جمع نارنجی پوشان به استقلال پیوست ولی اوضاع در این تیم هیچ وقت برایش خوب پیش نرفت و سرانجام پس از یکسال حضور در استقلال، در روزهای پایانی پنجره تابستانی لیگ بیستم به ذوب آهن پیوست. او بعد از نیم فصل راهی گل گهر شد و در نقل و انتقالات تابستانی با نفت مسجد سلیمان به توافق رسید ولی در نهایت سر از تراکتور در آورد.

    این وینگر 29 ساله تا هفته بیست و یکم 11 بار برای تراکتور به میدان و تنها موفق به ثبت یک پاس گل شد. او در صحبت هایی که پیش از این با مدیران تراکتور داشت خواستار افزایش مبلغ دریافتی خود شده بود. اختلاف بر سر جزئیات این موضوع در نهایت به ایجاد دلخوری بین طرفین انجامیده و باعث شد تا دشتی از تراکتور جدا شود.

    روز گذشته در واکنش به این اتفاقات و جریمه 20 درصدی از سوی باشگاه شاهد انتشار یک استوری تند از سوی دشتی علیه مدیرعامل تراکتور بودیم. البته این بازیکن دراستوری جنجال اش که آن را بعدا پاک کرد نصرتی را هم خطاب قرار داده بود. گفته می شود که وینگر تراکتوری ها به خاطر خط خوردنش از لیست تیم از مربی تراکتور دلخور بوده و او را عامل این کار می دانست.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *