×

علیرضا پژمان:
تیکدری در تراکتور می ماند

  • کد خبر: 174875
  • 8 خرداد 1400
  • مربی تیم تراکتور معتقد است که تیمش با هدف سه امتیاز وارد زمین شد و موفق به این کار شد.
    تیکدری در تراکتور می ماند
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور موفق شد در دیدار معوقه از هفته بیست و یکم حریف خود ماشین سازی را با دو گل شکست دهد. صحبت های علیرضا پژمان، مربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

    ماشین انگیزه بالایی برای برد داشت

    تیم ماشین سازی با تغییر مالکیتی که داشت از انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار برخوردار بود. با همه احترامی که برای این تیم قائل بودیم به سه امتیاز بازی نیاز مبرم داشتیم و توانستیم با یک بازی مالکانه و گردش و حفظ توپ بازی روان و خوبی انجام داده و پیروز شویم.

    همیشه روی کارهای تهاجمی تاکید داریم

    ما در تمرینات مان همیشه کارهای تمام کردن، شوت به دروازه و سانترها را داریم. کادر فنی نه در این بازی بلکه همیشه به این موضوع تاکید دارد. با توجه به اینکه ماشین سازی به دنبال زدن گل بود ما توانستیم از پشت هافبک های آنها صاحب موقعیت شده و به گل برسیم.

    تیکدری در تراکتور می ماند

    به نظر من تا آنجایی که خبر دارم آقای تیکدری با باشگاه قرارداد دارد. او بازیکن با اخلاق و با غیرتی است و از هواداران می خواهم به این حاشیه ها اهمیت ندهند. تیکدری فصل آینده در تراکتور خواهد بود.

    روی تیم های پایه نگاه ویژه داریم

    به هوادارانمان تبریک می گویم. ما امروز به یک بازیکن امیدمان بازی دادیم و توانست که خودی نشان بدهد. آقای خطیبی و کادر فنی روی تیم های پایه خیلی نظر دارند و مطمئنا در آینده خبرهای خوشی در این مورد خواهیم داشت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *