×

واکنش عجیب مالک ماشین به باخت
تماشای شکست به صرف شیرینی و میوه + عکس

  • کد خبر: 175736
  • 5 تیر 1400
  • تیم ماشین سازی تبریز امروز یک شکست دیگر را متحمل شد تا قدمی دیگر به سقوط نزدیک تر شود.
    تماشای شکست به صرف شیرینی و میوه + عکس
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف تیم نساجی مازندران رفت و با نتیجه دو بر صفر مغلوب این تیم شد. به این ترتیب علیرضا اکبرپور در شبی که مثل دیدارهای گذشته با کمبود بازیکن در تیمش مواجه بود نتوانست نتیجه مورد نظرش را کسب کند.

    بازیکنان ماشین سازی علی رغم تلاش بسیار مغلوب نساجی شدند که با انگیزه و قدرت بالاتر در زمین ظاهر شده و پیروزی کم حرف و حدیثی را رقم زد. شاگردان اکبرپور در پایان بازی در حالی که به شدت ناراحت بودند با چهره هایی مغموم زمین بازی را ترک کردند.

    در این میان اما واکنش یونس قربانی، مالک جدید باشگاه ماشین سازی به شکست خانگی سبزپوشان عجیب و بحث برانگیز بود. در حالی‌که بازیکنان و اعضای کادر فنی ماشین سازی پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با ناراحتی در حال ورود به رختکن بودند، مالک ماشین سازی با آرامش در حال خوردن میوه و شیرینی و تماشای اتفاقات بعد از بازی در VIP بود.

    جالب اینجاست که علیرضا اکبرپور در نشست خبری پس از پایان بازی اظهار داشت که طی این مدت تنها یکی دو بار موفق به صحبت با مالک باشگاه شده و مدیریت ماشین سازی هنوز هیچ صحبتی با او در خصوص آینده انجام نداده است. این در حالی است که مالک جدید ماشین سازان طی هفته های اخیر به صورت از راه دور امورات تیم را مدیریت می کند و امروز برای تماشای بازی به تبریز آمده بود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *