×

ترکیب گل گهر و تراکتور اعلام شد

  • کد خبر: 226280
  • 28 مهر 1400
  • بازی امروز تراکتور و گل گهر صحنه تقابل های جذابی خواهد بود.
    ترکیب گل گهر و تراکتور اعلام شد
  • تیم های گل گهر سیرجان و تراکتور امروز از ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در چارچوب هفته اول و به میزبان سیرجانی ها برگزاری می شود.

    امیر قلعه نویی که به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند، ترکیب گل گهر را به شرح زیر چیده است:

    محسن فروزان، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، میلاد زکی پور، مهدی تیکدری، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، سعید صادقی، مرتضی تبریزی و یونس شاکری

    فیروز کریمی هم در غیاب خریدهای جدیدش که به دلیل پنجره بسته به بازی امروز نرسیدند، تراکتور را با ترکیب زیر به میدان می فرستد:

    محمدرضا اخباری، سعید ایران‌خواه، ابوالفضل رزاق‌پور، بهزاد سلامی، محمد مسلمی پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، سعید واسعی، علی فتحی و محمد عباس زاده

    مهدی تیکدری که دوران موفقی در تراکتور داشت و در پایان لیگ بیستم از این تیم جدا شد امروز اولین بازی خود را با پیراهن گل گهر مقابل تیم سابقش انجام خواهد داد. تقابل محسن فروزان که به تازگی موفق به محکوم کردن تراکتور کرد با تبریزی ها هم بسیار جالب خواهد بود.

    در سمت مقابل مثل بازی با النصر در لیگ قهرمانان آسیا، تراکتوری ها با اتکا به بازیکنان جوان شان وارد زمین شده اند و امیدوارند تا هر چه زودتر با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکنان جدید خود را به تیم اضافه کنند.

     

     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *