×

کریمیِ تراکتور، همان همیشگی!
ترفند قدیمی فیروز به کارش نیامد + عکس

  • کد خبر: 217202
  • 16 تیر 1400
  • سرمربی تیم تراکتور مثل همیشه سوژه ای جذاب برای عکاسان کنار زمین بود.
    ترفند قدیمی فیروز به کارش نیامد + عکس
  • به گزارش نوبر خبر؛ فیروز کریمی بعد از وقفه ای نسبتا طولانی با قبول هدایت تیم تراکتور در هفته های پایانی لیگ برتر، به سطح اول فوتبال ایران به عنوان سرمربی بازگشت. او یک ماه پیش به عنوان مشاور فنی در تراکتور حضور یافت ولی همکاری اش با تبریزی ها دوام زیادی نداشت. بعد از قبول استعفای خطیبی اما کریمی به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی شد تا شاهد شروع کارش در این تیم باشیم.

    تراکتور در گام اول با هدایت کریمی مقابل ذوب آهن قرار گرفت و این تیم را با یک گل بحث برانگیز از روی نقطه پنالتی شکست داد. دومین بازی تراکتور با هدایت فیروز کریمی اما جالب توجه تر و مهمتر بود؛ تقابل با استقلال؛ تیمی که کریمی هیچ گاه علاقه اش را به آن کتمان نکرده و خاطرات خوبی هم از دوران سرمربیگری در آن دارد.

     کریمی و تراکتور در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال شدند اما با این وجود شاهد بازگشت یک کاراکتر خاص به لیگ برتر بودیم؛ سرمربی که معمولا حرکات و رفتارهایش در کنار زمین جالب هستند و سوژه ای ویژه برای عکاسان حاضر در ورزشگاه به شمار می رود.

    کریمی در طول 90 دقیقه همان فیروزِ سال های پیش بود. او کار خود را با شوخی و خنده با اعضای کادر فنی تیم استقلال شروع کرد. در میانه های بازی محمدرضا اخباری را از دروازه تا لب خط کشاند تا نکاتی را به او یادآوری کند و واکنش هایش به اتفاقات بازی هم مثل همیشه فریم هایی جالب را به جای گذاشت.

    بر اساس گفته حاضران در ورزشگاه، بخش قابل توجهی از واکنش ها و صحبت های فیروز کریمی غیرفنی و با تمرکز روی مسائل روانی شاگردانش بود؛ شیوه ای که تخصص این سرمربی کهنه کار است و در اندک فرصتی که برای آماده سازى تیمش داشت خیلی به کارش نیامد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *