×

رفت و برگشت دردسرساز عباس زاده؛
تردید در مورد حضور گلزن تراکتور مقابل النصر!

  • کد خبر: 226051
  • 11 شهریور 1400
  • مهاجم تراکتور در کمتر از 6 ساعت تصمیم به ادامه همکاری با این تیم گرفت.
    تردید در مورد حضور گلزن تراکتور مقابل النصر!
  • به گزارش نوبر خبر؛ بعد از چند هفته گمانه زنی در خصوص آینده محمد عباس زاده در تراکتور، این بازیکن ظهر امروز با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را بر اساس بند جدایی که در آن وجود داشت، به صورت یک طرفه فسخ کرد.

    او پس از فسخ قراردادش با تراکتور با اشاره به اینکه مدیران باشگاه با درخواست او برای ادامه همکاری موافقت نکرده بودند گفت: خیلی دوست داشتم در تراکتور بمانم، اما هیچ حرکت مثبتی از باشگاه ندیدم و قراردادم را فسخ کردم.

    در کمتر از ۶ ساعت اما، محمد عباس زاده با انتشار یک استوری، همه را شوکه کرد؛ او که در مصاحبه اش پس از فسخ قرارداد با تراکتور از هواداران این تیم هم خداحافظی کرده بود، در استوری که چند دقیقه پیش منتشر کرد، خبر از ماندنش در تراکتور داد.

    عباس زاده در این استوری نوشته است: سلام خدمت هواداران پرشور تراکتور، با توجه به اتفاقات امروز، با صحبتی که با مالک محترم باشگاه داشتم سو تفاهمات برطرف شد. انشالله به زودی به در تمرینات شرکت می کنم. یاشاسین آذربایجان…یاشاسین تراکتور.

    مهاجم تراکتور که ۱۲ گل در لیگ برتر و ۴ گل در لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش به ثمر رساند در حالی خبر از ماندن داده که مشخص است، مذاکره نهایی خود را با مالک باشگاه انجام داده که این مساله پس از حواشی مربوط به درگیری ایمانی و نظمی، تردیدها در خصوص نقش مدیرعامل در این باشگاه را بیشتر می کند.

    با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور و فسخ قرارداد عباس زاده که در سازمان لیگ به ثبت رسیده، باید دید این بازیکن چگونه به جمع تبریزی ها اضافه خواهد شد؛ این در حالی است که شاگردان کمالوند دو هفته دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر بروند و رفت و برگشت عجیب عباس زاده می تواند، حضور او در این بازی را تحت الشعاع قرار دهد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *