×

نارضایتی سولدو از عملکرد واسعی؛
اولین خروجی تراکتور مشخص شد

  • کد خبر: 226827
  • 7 دی 1400
  • سرمربی تیم تراکتور به صورت تلویحی یکی از خروجی های تیمش در نقل و انتقالات زمستان را اعلام کرد.
    اولین خروجی تراکتور مشخص شد
  • به گزارش نوبر خبر؛ سعید واسعی فصل گذشته انتقال پر سر و صدایی به تراکتور داشت و به خاطر همین انتقال با یک محرومیت طولانی هم مواجه شد تا لیگ بیستم، لیگ چندان خوبی برای او نباشد.

    او در حالی از پیکان جدا و با تراکتور قرارداد بست که از سوی وکیلش اطمینان یافته بود خطری تهدیدش نمی کند. این بازیکن  اما چند ماه پس از حضور در تبریز با حکم کمیته تعیین وضعیت مبنی بر جریمه و محرومیت چهار ماهه مواجه شد تا شوک بزرگی بر پیکره او و باشگاه تراکتور وارد شود.

    بعد از پشت سر گذاشتن این محرومیت، واسعی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتور به میدان رفت اما در بازگشت به تبریز از تیم کنار گذاشته شد. فصل پرماجرای واسعی با بازگشت دوباره او به تراکتور همراه بود تا این بازیکن در لیگ بیست و یکم به دنبال جبران باشد.

    گویا طلسم واسعی در تراکتور تمام شدنی نیست چرا که او در این فصل هم نتوانسته تا کنون آن بازیکنی باشد که در پیکان می درخشید. در حالی که طی روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر جدایی واسعی از تراکتور در نیم فصل به گوش می رسید، سولدو در نشست خبری خود با ابراز نارضایتی از عملکرد این بازیکن، به صورت تلویحی از او به عنوان یکی از خروجی های تیمش یاد کرد.

    سرمربی تراکتور در مورد واسعی گفت:

    “سعید واسعی در این چند وقت اخیر فرصت بازی زیادی داشت ولی بازده کاری او آن چیزی نبود که من می خواستم. او در تمرینات اخیر به هیچ وقت خوب نبود و یکی دو مورد هم آسیب دیدگی داشت که اصلا با تیم تمرین نکرد.”

    صحبت های سولدو در خصوص هافبک تیمش نشان می دهد که واسعی شانس زیادی برای ادامه همکاری با تراکتور ندارد و با توجه به اینکه قراردادش با سرخ پوشان تا پایان فصل است باید دید چه تصمیمی در مورد این بازیکن اتخاذ خواهد شد.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *