×

العاروری: برای دفاع از مسجدالاقصی و آزادی اُسرا نبرد را آغاز کردیم

  • کد خبر: 232694
  • 15 مهر 1402
  • به گزارش نوبر و به نقل از  گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صالح العاروری»، معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حماس  در کرانه باختری فلسطین در سخنانی، از اهداف و ابعاد نبرد «طوفان الاقصی» گفت. طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، العاروری در این باره گفت: نبرد طوفان الاقصی با هدف مدیریت دشمن صهیونیستی و پاسخگویی به جنایات این […]

    العاروری: برای دفاع از مسجدالاقصی و آزادی اُسرا نبرد را آغاز کردیم
  • به گزارش نوبر و به نقل از  گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صالح العاروری»، معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حماس  در کرانه باختری فلسطین در سخنانی، از اهداف و ابعاد نبرد «طوفان الاقصی» گفت.

    طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، العاروری در این باره گفت: نبرد طوفان الاقصی با هدف مدیریت دشمن صهیونیستی و پاسخگویی به جنایات این رژیم اشغالگر آغاز شد.

    معاون دبیرکل حماس تاکید کرد: مجاهدین نوار غزه عملیات گسترده‌ای را با هدف دفاع از مسجد الاقصی و آزادکردن اسرا آغاز کرده‌اند.

    «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، هم درباره این عملیات گفت: «این طوفان از غزه آغاز شده و به کرانه باختری و خارج از کشور و تمام مکانی که مردم و امت ما در آن حضور دارند، سرایت خواهد کرد».

    «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام امروز درباره نبرد جدید حماس با اشغالگران، اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

    همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

    در پی آغاز این عملیات، دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین حمایت کامل خود را از حماس اعلام کردند و خبر دادند شانه‌به‌شانه رزمندگان حماس خواهند جنگید.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *