×

لیگ برتر فوتبال ایران؛
اعلام آمادگی تراکتور برای میزبانی از تماشاگران

  • کد خبر: 227057
  • 8 فروردین 1401
  • باشگاه تراکتور اعلام کرد اقدامات لازم بازی برای برگزاری بازی با مس رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام(ره) و استفاده از ظرفیت هواداران، در حال انجام است.
    اعلام آمادگی تراکتور برای میزبانی از تماشاگران
  • به گزارش نوبر خبر؛ برگزاری بازی های بدون حضور تماشاگران، ضربه بزرگی به تیم های پرهوادار وارد کرد. تراکتور یکی از تیم هایی بود که بیشترین ضربه را در نبود هوادارانش خورد. این تیم در طول این مدت از یک مدعی به تیمی فانوس به دست که برای فرار از سقوط می جنگد تبدیل شده است.

    در فاصله هشت بازی تا پایان رقابت های لیگ برتر، تراکتوری ها امیدوارند تا شرایط برای برگزاری بازی های خانگی باقی مانده شان فراهم شود تا بتوانند با قدرت بیشتری به میدان بروند.

    با توجه به اینکه بازی ها در فصل جاری بدون تماشاگر بود، باشگاه تراکتور بازی های خود را به ورزشگاه اختصاصی خود واقع در مجموعه بنیان دیزل منتقل کرد ولی در صورت بازگشت تماشاگران به ورزشگاه، این تیم دوباره در یادگار امام به میدان خواهد رفت.

    این باشگاه امروز از انجام اقدامات لازم برای برگزاری بازی با مس در ورزشگاه یادگار امام با حضور تماشاگران خبر داد. در خبر یاد شده آمده با مساعدت استاندار آذربایجان شرقی، پیگیری مدیرعامل باشگاه تراکتور و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان، تمامی اقدامات لازم برای رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام(ره) و نصب گیت‌های الکترونیکی مورد نیاز برای حضور هواداران در ورزشگاه، در حال انجام است.

    دیدار دو تیم تراکتور و مس از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، روز یکشنبه (۱۴ فروردین)، ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *