×

مددجوی 44 ساله که به خاطر محکومیت مطالبه وجه چک از اسفند ماه سال 1397 روانه زندان شده چشم انتظار خیرین برای آزادی از زندان است .

مددجوی 44 ساله در زندان تبریز محبوس بوده و پیش از حبس در حرفه تصدی میوه فروشی در یک مغازه استیجاری فعالیت داشته و حسب رکود بازار و هزینه های معیشتی زندگی در کار پخش نیز مشغول گردیده که بخاطر عدم آشنایی و تخصص در شغل مذکور متضرر گردیده و در نهایت با شکایت شاکیان روانه زندان گردیده است .

مددجو متاهل بوده و یک پسر دارد و به همراه همسر مددجو در منزل استیجاری سکونت دارند .

مبلغ بدهی وی 480 میلیون تومان بود که با تلاش همکاران مددکاری ستاد دیه استان و اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات مبلغ به 230 میلیون تومان کاهش یافته و بخشی از این مبلغ نیز توسط خیرین تامین شده است .

خیرین عزیز می توانند جهت واریز کمک های نقدی خود برای آزادی زندانیان غیرعمد از طریق شماره حساب‌۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان و یا از طریق سایت رسمی ستاد دیه استان و یا با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان واقع در تبریز -بلوار گلکار-خیابان ترافیک- -جنب ایستگاه آتش نشانی با مطالعه پرونده مددجویان زمینه آزادی آنان را فراهم نمایند و یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۲۸۸۴۲۸ جهت کسب اطلاع بیشتر تماس حاصل کنند.

انتهای پیام /

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *