×

  • کد خبر: 229145
  • 2 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر،تراب محمدی روز یکشنبه در شورای اداری استان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد، ادامه داد: سایر مذاهب نیز باید در کنار مسلمانان بایستند و نباید اجازه داد هیچ دین و کتاب آسمانی مورد هتک حرمت قرار گیرد. وی گفت: این هتک حرمت در کنفرانس اسلامی نیز […]

  • به گزارش نوبر،تراب محمدی روز یکشنبه در شورای اداری استان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد، ادامه داد: سایر مذاهب نیز باید در کنار مسلمانان بایستند و نباید اجازه داد هیچ دین و کتاب آسمانی مورد هتک حرمت قرار گیرد.

    وی گفت: این هتک حرمت در کنفرانس اسلامی نیز مطرح خواهد شد و امیدواریم با همتی که مسلمانان جهان در محکومیت این اقدام کرده اند دیگر شاهد جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید نباشیم و باید با عاملان این امر برخورد جدی و قانونی شود.

    وی ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: عاملان و آمران این اقدام موهن و بزدلانه بدانند با این اقدامات موهن باعث وحدت و بیداری بیشتر مسلمانان جهان می‌شوند و قرآن روز به روز پرفروغ تر و شناخته تر شده و تمام جوامع با این کتاب آسمانی آشنا تر می‌شوند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *