×

والیبال نشسته؛
ساجدی نیا، نماینده گسترش نوستالژیک در تیم ملی

  • کد خبر: 226866
  • 8 بهمن 1400
  • مربی تبریزی این روزها به نمایندگی از تیم خاطرانگیز سال های گذشته تبریز، در تیم ملی حضور دارد.
    ساجدی نیا، نماینده گسترش نوستالژیک در تیم ملی
  • به گزارش نوبر خبر؛ گسترش فولاد تبریز نامی است که همه اهالی ورزش در خطه آذربایجان از آن خاطرات شیرینی دارند. باشگاهی که پله پله در رشته فوتبال بالا آمد و یکی از بهترین زیرساخت ها و مدیریت را در بخش خصوصی کشور داشت؛ فوتبال اما تنها رشته ای نبود که گسترش فولاد در آن فعالیت موفقی داشت بلکه رشته هایی دیگر هم بودند که در طول حیات گسترش فولاد، در سطح ملی و قاره ای موفق عمل کردند و در یادها ماندند؛ یکی از این رشته ها، والیبال نشسته بود.

    تیم والیبال نشسته گسترش فولاد در طول حیات خود، یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین تیم های رشته خود بود که قهرمانی در لیگ ایران و جام باشگاههای آسیا را تجربه و چهره های سرشناسی را هم به تیم ملی معرفی کرد؛ چهره هایی که علاوه بر دوران بازی، این روزها به عنوان مربی هم در تیم های ملی فعال هستند.

    هادی ساجدی نیا یکی از این چهره هاست که بیش از یک دهه در تیم ملی والیبال نشسته ایران، به عنوان قدرت بلامنازع مسابقات جهانی و المپیک به عنوان بازیکن حضور داشته و از سال 1398 وارد جرگه مربیان ملی شد و چند سالی است که به عنوان مربی بدنساز در این تیم فعالیت می کند. او که اهل تبریز و از چهره های شاخصی است که سهم مهمی در موفقیت های گسترش فولاد داشت، از سال 1389 در هولدینگ دریک، تحت مالکیت محمدرضا زنوزی حضور داشته و همچنان هم در این مجموعه به فعالیت خود ادامه می دهد.

    ساجدی نیا که تحصیلات خود را در مقطع دکترای فیزیولوژی ورزشی به پایان رسانده به عنوان نماینده استان آذربایجان شرقی و هولدینگ دریک که زمانی تیم گسترش فولاد هم زیر مجموعه آن بود، به عنوان مربی در این دوره از اردوی تیم ملی هم به مانند ادوار گذشته حضور خواهد داشت. تیم ملی والیبال نشسته ایران خود را برای رقابت های جهانی و آسیایی 2022 آماده می کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *