×

واکنش مدیرعامل باشگاه غیرقانونی زرسان به خبر منتشره در نوبر/
جولان باشگاه غیرقانونی زرسان در تبریز/ تهمت زنی کودکانه مدیرعامل به نوبر!

  • کد خبر: 175626
  • 3 تیر 1400
  • آژانس خبری نوبر، عصر دیروز نامه ای در بسترهای رسانه‌ای خود منتشرکرد که حاکی از جولان فاقد مجوز و غیرقانونی باشگاه فرهنگی و ورزشی زرسان در تبریز بود.
    جولان باشگاه غیرقانونی زرسان در تبریز/ تهمت زنی کودکانه مدیرعامل به نوبر!
  • به دنبال انتشار گسترده این نامه در فضای مجازی، برخی از چهره‌های مطرح تبریز و استان در تماس تلفنی با مدیریت آژانس خبری نوبر، خواستار حذف خبر منتشره شدند.

    مدیریت آژانس خبری نوبر نیز در کمال احترام به تمامی عزیزان، از حذف این خبر بنا به مصالح و منافع عمومی تبریزی‌ها و همچنین جلوگیری از سواستفاده‌های آتی از این حوزه، ممانعت از حذف خبر را اعلام کرد.

    پس از فشارهای مختلف به نوبر و عدم پذیرش از سوی نوبر، مدیرعامل باشگاه در صفحه استوری اینستاگرام خود به جای هر گونه واکنش معقول و رایج در حوزه ورزش، به تهمت زنی نسبت به این رسانه پرداخت و گفت:” شماها عادت کردید به خوردن پول مفت”.

     

    وی در بخشی از استوری مضحک و کودکانه خود همچنین نوشته که” از روز اول شروع کار خود، با خدا عهد بسته ام به امثال شما باج ندهم”

    حال به اطلاع شما همشهریان فهیم تبریزی می رسانیم که آژانس خبری نوبر، از هر گونه اقدام قضایی نسبت به سخنان کودکانه و عجولانه هادی پاشاچینی، مدیرعامل باشگاه غیرقانونی زرسان تبریز خودداری کرده اما اجازه فعالیت این تیم را تا زمانی که مجوزهای لازم را کسب نکند نخواهد داد.

    اداره کل ورزش و جوانان استان و دستگاه های نظارتی نیز باید در اسرع وقت نسبت به برخورد قانونی با این باشگاه فاقد مجوز و غیرقانونی انجام دهند وگرنه نوبر همچنان پیگیر تعطیلی و عدم فعالیت باشگاه تا زمان اخذ مجوزهای لازم خواهد بود.

    در پایان برای اطلاع همشهریان تبریزی و مدیرعامل باشگاه غیرقانونی زرسان اعلام می داریم آژانس خبری نوبر به عنوان یک رسانه مستقل و همچنین غیروابسته مالی و معنوی به هر شخص حقیقی و حقوقی، هیچ گونه درخواستی از باشگاهی غیرقانونی برای حمایت مالی نداشته و اعلام می دارد چنانچه اسنادی مبنی بر باج خواهی این رسانه وجود دارد، حتما در رسانه های استان منتشر نمایید وگرنه سخنان بی اساس، مضحکانه و بی سند شما همچون سایر سخنان گذشته‌تان، بی ارزش و بی اثر خواهد بود.

     

    سید مرتضی مرتضوی

    صاحب امتیاز و مدیرمسئول آژانس خبری نوبر

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *