×

امیرحقیان، عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر تبریز:
من در شورای چهارم، عملکرد درخشانی داشتم

  • کد خبر: 174812
  • 6 خرداد 1400
  • امیرحقیان عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: من به لطف الهی در سابقه حضور خود در شورای شهر چهارم خدمات مثبتی داشته ام.
    من در شورای چهارم، عملکرد درخشانی داشتم
  • به گزارش نوبرخبر، داوود امیرحقیان در نشست خبری با اصحاب رسانه به جایگاه مهم شورای شهر در امر مدیریت و نظارت شهری تاکید کرده و ابراز کرد: شورای شهر پارلمانی است که باید توسط متخصصین اداره شود و در راستای وظایف هفت گانه خود قدم بردارد.

    وی که در کارنامه خود سابقه حضور در شورای شهر چهارم تبریز را داراست با بیان اینکه وضعیت شهری فعلی انگیزه مرا برای حضور در انتخابات افزایش داده است، گفت: قابل انکار نیست که شورای شهر در خصوص وظایف اصلی خود اعم از نظارت و رسیدگی به حوزه های خدمات، عمران، آموزش و بهداشت شهری کمبود و نارسایی هایی داشته است.

    وی در پاسخ به سوال خبرنگار نوبر تصریح کرد: من به لطف الهی در سابقه حضور خود در شورای شهر چهارم خدمات مثبتی داشته ام که از جمله مهم ترین آنها ایجاد باغ شهر های فعلی تبریز و تاثیر موثر در تقسیم بودجه شهری در دوره چهارم شورا است.

    امیرحقیان با تاکید بر لزوم توسعه متوازن شهری اذعان کرد:شهر همانند یک موجود زنده پویاست و نیازمند برنامه های متعددی برای مدیریت بنیادی مسائل مطرح در شهر است.

    وی همچنین با بیان اینکه کاندیدا ها پس از راهیابی به شورا اگر هدفی یکسان و وحدتی جامع برای خدمت به مردم داشته باشند شاهد اختلاف نظر های کمتری خواهند بود، گفت: بهتر است انتخابات را به دور از بداخلاقی ها و تهمت زنی بدون سند و مدرک برگزار کنیم.

    امیرحقیان همچنین در ادامه صحبت های خود میدان آذربایجان را پروژه ای فاقد کارشناسی دانسته و عنوان کرد: شورای شهر باید به دور از احساسات و منافع شخصی تصمیم گیری کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *