×

خط و نشان ضرغامی:
بساط جماعت هزارفامیل را بر هم می‌زنم

  • کد خبر: 174309
  • 25 اردیبهشت 1400
  • یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از شعارهای من این است که من روحانی نیستم و با صدای بلند این را برای مردم یادآوری خواهم کرد، مدعی شد: یکی از اقدامات اشتباه دولت روحانی تبدیل همه موضوعات کشور به موضوعات دوقطبی از دوقطبی مذاکره و ضد مذاکره و دیگری فضای مجازی و فیلترینگ است.
    بساط جماعت هزارفامیل را بر هم می‌زنم
  • به گزارش نوبر، عزت‌الله ضرغامی پس از نام‌نویسی به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور بابیان اینکه قبلا قول داده بودم که حلقه اول و دستیاران من جوانان باشند، خاطر نشان کرد: میانگین سنی دستیاران من زیر ۴۰سال است و این یک لبیک عملی به سیاستهایی است که رهبری فرمودند.

     

    وی در ادامه به معرفی دستیاران جوان خود پرداخت و حبیب الله راد و هادی عباسی را بعنوان دستیاران اقتصادی، سجاد نوروزی را بعنوان دستیار فرهنگی هنری، محمد سجاد نوروزیان را بعنوان دستیار کسب و کار های نوین و طاهره قیومی را بعنوام دستیار ارتباطات رسانه ای خود معرفی کرد.

     

    این داوطلب کاندیداتوری‌ انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه اشراف و مستکبران با تمام قوه و هیمنه، رخ در رخ محرومان و مستضعفان، به تاراج و چپاول بیت‌المال مشغولند و نمرودوار، ستم‌دیدگان ایران زمین را به بند اسارت و محرومیت می‌کشند، گفت: تبارگرایان و اصحاب نکبتِ قدرت و ثروت، مکیدن خون فرودستان را پیشه‌ی بت‌پرستانه‌ی خود ساخته و بر اسب راهوار آن و هزارتوی سیاست، مستانه و فرعون‌وار می‌تازند.

     

    ضرغامی اظهار کرد: هنوز خون شهیدان وارسته و پاکباز انقلاب و دفاع‌مقدس می‌جوشد که یاران و هم‌نفسان آن‌ها و نیز مردم مظلوم و بی‌پناه در باتلاق و مرداب تدارک شده‌ی مرفهین بی‌درد برآمده از مناسبات رانتی و الیگارشی خودکامان و سلطان‌های نوظهور، مردم ایران زمین را گرفتار و زمین‌گیر کرده است.

     

    وی مدعی شد: باید بساط این برساخته‌های ضدمردمی جماعت هزارفامیل را بر هم زد و طرحی نو در تراز خروش عاشورایی خمینی کبیر در انداخت، تا با اتصال رود خروشان جوانان هوشمند و تحصیل‌کرده و خدابنیاد به دریای زلال انقلاب اسلامی، دنیایی از استعداد و توان ملی را برای نوسازی ایرانی سربلند، پیشرفته و مقتدر و بر پایه عدالت اجتماعی فراهم ساخت.

    این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه «باید با صلابت و قدرت زیر میز این وضعیت میرا و موهوم و جعلی بازماندگان تقاطع قدرت و ثروت، که همه‌ی مقدسات را هزینه‌ی خود کرده‌اند، زد و انقلاب خمینی بزرگ را از این اشراف جهنمی و تبصره‌ساز که انگیزه‌ای جز بی‌رنگ کردن و دور زدن قوانین الهی و انسان‌ساز قرآن ندارند، رهانید»، اظهار کرد: خودشیفتگان متوهمی که خود را قبه‌ی نور می‌پندارند و دیگران را خاکستری می‌نامند، در حالی که خودشان جز لکه‌ی سیاهی بر چهره‌ی نورانی ملت، هویت دیگری ندارند. شاقول به دستانی که دیربازی است از قطار انقلاب فاصله گرفته‌اند و در خیال و رویایی کاذب، مشغول پیاده کردن دیگران از قطار هستند.

     

    ضرغامی گفت: کوچک صفتانی که سال‌هاست بر طبل دفع حداکثری می‌کوبند و انقلاب را صرفاً به انحصار قبیله‌ی خود در آورده‌اند.سوداگرانی که هرگز بهره‌ای از «اصول» و  «اصلاح» نبرده و سال‌هاست ملت بی پناه را اسیر جنگ زرگری خود ساخته‌اند.

    وی با تاکید بر اینکه زدن زیر میز، یعنی فرصت زندگی و مبارزه، خاطر نشان کرد: فرصت زندگی برای آنانی که با نگاه معصومانه‌ی خود، انتظار دارند تا پای این زورمداران ریاکار از گلوی نحیف آنان برداشته شده تا نفسی تازه کنند؛ مبارزه با فقر، فساد، تبعیض، ناکارآمدی، اشرافیگری، انحصار، آقازادگی، تبارسالاری، خاصه‌خرجی، پنهان‌کاری، خستگی و بی‌انگیزگی، تکبر و فخرفروشی، تملق و چاپلوسی، فاصله‌ی طبقاتی و انواع باستی‌هیلزهای لعنتی و انجام این رسالت مهم صرفاً در توان کسانی است که خودشان گرفتار انواع تعارض منافع، بدهکاری‌ها و وابستگی‌های حزبی و قبیله‌ای نباشند.

     

    رئیس پیشین سازمان صدا و سیما گفت: به فضل خدا می‌آییم تا با همت و انگیزه و نیت خدایی جوانان گمنام اما کارشناس و خردمند و با عقلانیت ایرانی اسلامی و تجربه‌ی برآمده از دانش جهانی و روزآمد، این وضعیت دل‌آشوب‌کننده را بر هم زده و ایران بزرگ را به اعتلا و اوج معهود خویش و باور خود و ایمان به سرشت تابناک و عظیم شهیدان برسانیم.

     

    ضرغامی در ادامه بابیان اینکه «خیلی متاسفم اولین برنامه‌ای که باید اعلام کنم و به مردم شریف ایران اطمینان دهم امنیت غذایی است» اظهار کرد: امروز مردم ما گرفتار اولیه ترین نیازهای معیشتی خود هستند؛ بنابراین در طرح اولیه خودم ۱۳ قلم جنس مورد نیاز مردم را در اولویت قرار دادم و فرآیند تولید و تامین آنها را بررسی کرده‌ایم. انشاالله مردم با یک کارت اعتباری بدون حضور در صفها و پایمال شدن کراماتشان با مراجعه به فروشگاه‌های عمومی از حداقل مایحتاح عمومی شان بهره مند شوند.

     

    وی گفت: یکی از شعارهای من این است که من روحانی نیستم و با صدای بلند این را برای مردم یادآوری خواهم کرد. یکی از اقدامات اشتباه دولت روحانی تبدیل همه موضوعات کشور به موضوعات دوقطبی از دوقطبی مذاکره و ضد مذاکره و دیگری فضای مجازی و فیلترینگ است؛ ملت ایران بدانند که فرصت تاریخی مذاکره را از ملت ایران را دولت آقای روحانی گرفت؛ آقای روحانی نشان داد که نه توان صحبت با داخل و نه توان و یارای صحبت با دنیا را دارد. اگر او توان و استعداد مذاکره را از موضع قدرت بکار می‌گرفت امروز در موضع قدرتمندی قرار داشت.

     

    این داوطلب کاندیداتوری‌ انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه در مورد تحریم راه حل اساسی خنثی سازی تحریم ها است و دور زدن و بر نداشتن تحریم راه حل اساسی نیست، اظهار کرد: ان شاءالله سفرای ما در دستگاه دیپلماسی باید مورج، مبلغ و متشکر این سیاست باشند و نه صرفا متصدی سمتی تشریفاتی باشند.

     

    ضرغامی ادامه داد: سفرا را تحت یک نظارت قوی قرار خواهم داد و از الان هشدار می‌دهم که مطلع شدم برخی از آقایان در حال انتخاب برای سفیر در کشور ها مهم هستند، دست نگه دارند؛ چون یا سیاست های من هماهنگی ندارند و حتما اولویت من بازگرداندن آنهاست.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *