×

جواد ششگلانی، رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی:
ورزش، اصلی ترین مطالبه مردم از شورای آتی تبریز است

  • کد خبر: 173815
  • 10 اردیبهشت 1400
  • رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی، موضوع ورزش و تعطیلی فعالیت های ورزشی توسط #شهرداری_تبریز در دوره فعلی را یکی از مهم ترین و اصلی ترین مطالبات اغلب مردم تبریز از دوره ششم شورای شهر دانست.
    ورزش، اصلی ترین مطالبه مردم از شورای آتی تبریز است
  • به گزارش نوبر، “جواد ششگلانی” با تاکید بر این که تعطیلی فعالیت های ورزشی شهرداری در دوره فعلی آسیب جبران ناپذیری به توسعه و حمایت از فعالیت های ورزشی در تبریز زده است گفت: تردیدی نداشته باشید که مساله ورزش و مطالبات عمومی در این بخش که طی چهار سال گذشته و با تصمیم غلط و بحث برانگیز #برخی اعضای شورای پنجم به تعطیلی و رکود کشیده شده است، یکی از محورهای مهم مطالبات اغلب شهروندان تبریزی از دوره ششم شورای شهر خواهد بود.

    وی افزود: این موضوع البته اهمیت و جایگاه ورزش نزد مردم، کارشناسان و متولیان ورزش را نشان می دهد و از طرفی، مهر تاییدی بر غلط بودن تصمیم غیرکارشناسی و آسیب زای برخی اعضای شورای فعلی است.

    رییس هیات فوتبال استان در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با تاکید بر ضرورت احیای دوباره سازمان ورزش و فعالیت های ورزشی در شهرداری گفت: مدیریت شهری آینده و شورای ششم، به واسطه مطالبه ای که این روزها وجود دارد، ناگزیر از احیای فعالیتهای ورزشی و بازگرداندن نشاط و شادابی به جامعه در بستر ورزش همگانی و قهرمانی است.

    ششگلانی در عین حال ابراز امیدواری کرد با احیای دوباره ورزش شهرداری و حمایت مدیریت شهری از فعالیت های ورزشی در همه ابعاد و حوزه ها، زمینه برای ظهور و بروز استعدادهای بومی در رشته های مختلف ورزشی فراهم گردد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *