×

مهدی پور صادق
۶۷ درصد بودجه سال ۹۸ شهرداری هشترود در امور عمرانی هزینه شده است

  • کد خبر: 166122
  • 23 مرداد 1399
  • شهردار هشترود گفت: در سال گذشته از ۱۰۰ درصد بودجه شهرداری، ۶۷ درصد در حوزه امور عمرانی و مابقی برای هزینه‌های جاری صرف شده است.
    ۶۷ درصد بودجه سال ۹۸ شهرداری هشترود در امور عمرانی هزینه شده است
  • مهدی پور صادق در نشست خبری، از آغاز ساماندهی پروژه سید دره سی با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و محوطه سازی مسجد جامع با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات باز آفرینی از هفته آینده خبر داد.

    وی با اشاره به وضعیت مسکن مهر شهرستان، اظهار کرد: وضعیت مسکن مهر از سال‌های گذشته در وضعیت نامناسبی قرار داشت که با کمک سازمان همیاری استان توانستیم معابر، پیاده‌روها و خیابان‌های این شهرک را ساماندهی کرده و برای اجرای آسفالت آماده کنیم.

    وی ادامه داد: تعریض ورودی شهر از سمت راه آهن به متراژ ۹ متر با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی، بهبود وضعیت پیاده‌روها، اجرای طرح تفصیلی، اجرای ممیزی املاک و چندین طرح بزرگ دیگر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

    پورصادق اظهار کرد: از ۱۰ هزار پلاک ثبتی موجود در شهرستان، فقط ۳۵۰۰ نفر پروانه ساخت شهرداری را اخذ کرده‌اند که از این تعداد هم افرادی که عوارض پرداخت می‌کنند، کم تعداد هستند.

    به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: برای اولین بار در سال‌های گذشته، ناوگان حمل و نقل واحد خدمات شهرداری هشترود موفق به خریداری دو دستگاه ماشین آلات سنگین و پرس زباله شده است.

    وی ادامه داد: از کارهای دیگری که شهرداری هشترود در دست اجرا دارد می توان به بهسازی پارک شهر، احداث پارک جوان، لایروبی رودخانه وسط شهر، بهسازی خیابان شهید قاضی و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

    شهردار هشترود از عموم مردم خواست تا در عمرانی و توسعه شهری کمک حال شهرداری باشند و با پرداخت به موقع عوارض، این اداره را در اجرای پروژه‌های عمرانی یاری کنند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *