×

۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند آذربایجان‌شرقی توزیع شد

  • کد خبر: 232039
  • 3 مهر 1402
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» روز دوشنبه در مراسم توزیع این بسته ها در آستان مقدس امامزاده سیدابراهیم، افزود: امروز یازدهمین مرحله توزیع کمک‌های معیشتی تحت عنوان قرار دوازدهم است که هر ماه به نیت ۱۲ امام شیعیان این کمک‌ ها توزیع می شود. وی اظهار کرد: در این ماه علاوه بر […]

    ۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» روز دوشنبه در مراسم توزیع این بسته ها در آستان مقدس امامزاده سیدابراهیم، افزود: امروز یازدهمین مرحله توزیع کمک‌های معیشتی تحت عنوان قرار دوازدهم است که هر ماه به نیت ۱۲ امام شیعیان این کمک‌ ها توزیع می شود.
    وی اظهار کرد: در این ماه علاوه بر این امامزاده در اغلب امامزادگان استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و نیاز دانش آموزان نیازمند به نوشت افزار، بسته‌های معیشتی با موضوع مهر تحصیلی تهیه و توزیع می شود.
    مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: طرح «مهر تحصیلی» از طرح‌های سراسری سازمان اوقاف در کشور است که سالانه در آستانه بازگشایی مدارس اجرا می‌شود و امسال نیز این طرح با همکاری آموزش و پرورش، کمیته امداد و نیات واقفان خیراندیش در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند در استان برگزار شده است.
    حجت الاسلام حسینی، ادامه داد: ارزش هر بسته‌ مهر تحصیلی تهیه شده بیشتر از ۱۰ میلیون ریال است که با کمک سازمان اوقاف تهیه شده است و بنا به سهمیه هر شهرستان در اختیار دانش آموزان هر شهرستان قرار می‌گیرد.
    در این مراسم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز و به همت هیات امنا و خیران امامزاده سیدابراهیم بسته های نوشت افزار بین دانش آموزان خانواده های نیازمند توزیع شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *