×

۲۷۸ هزار نفر در مراغه و عجب‌شیر حائز شرایط رای هستند

  • کد خبر: 302268
  • 26 بهمن 1402
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: ۲۷۸ هزار نفر از جمعیت شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر، در انتخابات یازده اسفند سال جاری حائز شرایط رای هستند.
    ۲۷۸ هزار نفر در مراغه و عجب‌شیر حائز شرایط رای هستند
  • به گزارش نوبر، «داود اسدیان» روز پنج‌شنبه در دومین جلسه از کمیته جلب مشارکت‌های انتخاباتی این شهرستان افزود: ۲۰۳ هزار نفر از این تعداد ساکن مراغه و ۷۵ هزار نفر ساکن عجب‌شیر هستند.

    وی با بیان اینکه ۴۳ داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر صلاحیت اخذ کرده‌اند، اضافه کرد: ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از حائزان شرایط نیز رای‌اولی ساکن مراغه و هشت هزار نفر هم رای اولی ساکن عجب‌شیر هستند.

    به گفته فرماندار مراغه مشارکت حداکثری در انتخابات یازده اسفندماه برای دشمنان یاس‌آور و برای دوستان امیدبخش است و علاوه بر مشارکت حداکثری، باید سلامت، امنیت و رقابت انتخاباتی نیز مورد توجه دست‌اندرکاران و نخبگان جامعه قرار گیرد.

    «اسدیان» با تاکید بر اینکه دشمنان تحریم انتخابات را تبلیغ می‌کنند، تصریح کرد: انتخابات در کشورمان یکی از جلوه‌های مردم‌سالاری دینی محسوب می‌شود و اولویت نخست آن مشارکت حداکثری است.‌

    وی در خصوص استفاده از فضاهای عمومی شهر برای افزایش شور انتخاباتی، بیان کرد: هر دستگاه اجرایی شهرستان یک‌ بنر در خصوص اهمیت مشارکت انتخاباتی در معرض دید مراجعه‌کنندگان نصب می‌کند و مشارکت اصناف نیز در زمینه ایجاد شور انتخاباتی جلب می‌شود.

    فرماندار مراغه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هم خواست تا برای بازنشر محتوای انگیزشی برای جلب مشارکت حداکثری کاربران فضای مجازی برنامه‌ریزی کند.

    «اسدیان» همچنین بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها، جلب مشارکت زنان در انتخابات، اجرای برنامه زنده رادیویی و برپایی ایستگاه انتخاباتی را از دیگر مصوبه‌های این جلسه برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه عنوان کرد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *