×

خبر/
۲هزار میلیاردتومان، بودجه عمرانی مناطق ۱۰گانه

  • کد خبر: 166702
  • 16 شهریور 1399
  • معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، بودجه عمرانی مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز را در سال جاری ۲هزارمیلیاردتومان اعلام کرد.
    ۲هزار میلیاردتومان، بودجه عمرانی مناطق ۱۰گانه
  • محمدحسین اسحقی صبح امروز در یکصد و نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تبریز، درباره بودجه عمرانی شهرداری تبریز گفت: با تعیین این بودجه، ۲۵۲مجوز برای اجرای پروژه های عمرانی مجوز صادر شده است.

    او افزود: از این تعداد، ۱۲۶مجوز طبق قانون با برگزاری مناقصه صادر شده و ۱۴۵مورد به قرارداد منجر شده است.

    معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به وضعیت حاکم بر بازار و افزایش قیمت مصالح، یادآور شد: ثابت نبودن قیمت مصالح به ویژه قیر، باعث می شود که پیمانکاران قیمت شفاف ارائه ندهند.

    او ارزش قراردادهای عمرانی انتعقادشده در سال جاری را ۳۰۶میلیاردتومان اعلام کرد و گفت: در پروژه های عمرانی به ویژه آسفالت، همه ساله ۱۰۰درصد فعالیت های تعیین شده عملیاتی می شود.

    معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱ امسال از نظر عمرانی فعالیت خوبی دارد، بیان کرد: در حال حاضر ۵۵پروژه عمرانی در این منطقه اجرا می شود.

    او همچنین با بیان اینکه بیش تر پروژه های عمرانی کلان تبریز در حوزه شهرداری منطقه ۲ اجرا می شود، افزود: پل ناصر مقدم، پل همسان کابلی و ۳۱ پروژه مهم دیگر در این منطقه در حال اجرا است.

    محمدحسین اسحقی تقاطع غیرهمسطح ارتش، پارک باغشمال، دال گذاری کانل ها و ۲۲پروژه عمرانی مهم دیگر را از فعالیت های عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز در سال جاری برشمرد.

    او در بخش دیگری از صحبت های خود درباره عملکرد شهرداری تبریز در حوزه توزیع آسفالت، اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۷۰هزارتن آسفالت در سطح شهر تبریز توزیع شده است که در واقع بیش از نصف مقدار تعیین شده برای پایان سال یعنی ۳۵۰هزارتن، عملیاتی شده است.

    معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بودجه آسفالت شهرداری در سال جاری را ۱۵۳میلیاردتومان اعلام کرد و گفت: امسال آسفالت ریزی ۷۷معبر دارای اولویت بر عهده سازمان عمران شهرداری و ۵۵معبر نیز بر عهده مناطق ۱۰گانه شهرداری گذاشته شده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *