×

با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و شهردار تبریز؛
گلزار شهدای وادی رحمت همزمان با هفته دولت غبارروبی شد

  • کد خبر: 166423
  • 6 شهریور 1399
  • با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و شهردار تبریز، گلزار شهدای وادی رحمت غبارروبی شد.
    گلزار شهدای وادی رحمت همزمان با هفته دولت غبارروبی شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای وادی رحمت صبح امروز همزمان با هفتم محرم و پنجمین روز از هفته دولت، با حضور مقامات بلندپایه استانی و شهری برگزار شد.

    در این آئین، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز با بیان اینکه سیره عملی شهدا باید در همه مسئولان و کارگزاران نظام تسری پیدا کند، گفت: کسانی که در بدنه دولت کار می کنند، باید شاخص های کارگزاران نظام جمهوری اسلامی را بدانند و تقوا، تعبد الهی و عمل صالح در آحاد مسئولان و التزام بیشتر در مسئولیت های سنگین تر وجود داشته باشد.

    نماینده ولی فقیه در استان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری ویژه ماه محرم، تاکید کرد: من از همه عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام که در این ایام کرونایی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، تشکر می کنم و به کسانی هم که عزاداری می کنند اما پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، توصیه می کنم که در این شب های باقی مانده از دهه اول محرم، مواردی که از سوی ستاد مبارزه با کرونا اعلام شده را رعایت کنند.

    در این آئین همچنین محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی گفت: آسایش، آرامش، عزت و افتخار امروز خود در این جهان طوفان زده را مدیون شهامت و ایثارگری شهدا هستیم.

    او افزود: شهدا کسانی هستند که به امام حسین علیه السلام اقتدا کردند و همانند سربازان حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام زندگی ننگین را نپذیرفتند و خون شان را در راه اسلام نثار کردند.

    در این آئین  حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان، محمدرضا پورمحمدی استاندار، ایرج شهین باهر، شهردار، بهروز مهدوی فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران استانی و شهری با اهدای شاخه گل به مزار معطر شهدا، با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید میثاق کرده و به مقام شامخ این شهدا ی والامقام ادای احترام کردند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *