×

گلباران مزار شهدای ارامنه در تبریز

  • کد خبر: 301862
  • 19 بهمن 1402
  • به مناسبت دهه فجر مزار شهدای ارامنه در تبریز با حضور خلیفه کل ارامنه آذربایجان و معاون استاندار آذربایجان شرقی غبارروبی و گلباران شد.
    گلباران مزار شهدای ارامنه در تبریز
  • به گزارش نوبر، معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی روز پنجشنبه در مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای ارامنه در تبریز گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ارامنه نیز در کنار دیگر هموطنان خود از کشور دفاع کردند و موفقیت‌هایی که در کشور با وجود تحریم‌های فراوان به دست آمده است در سایه همدلی و وحدت ملت از هر مذهب و آیینی است.

    تراب محمدی افزود: ارامنه شمال غرب همواره در غم و شادی ، سختی و آرامش در کنار ما بودند و شهدای زیادی را تقدیم امنیت کشور کردند.

    شهدا برای کشور همبستگی آوردند

    خلیفه کل ارامنه آذربایجان هم گفت: پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران معنای اتحاد، نماد خاص و با ارزشی دارد که رنگ سرخ آن نشان ایثار شهیدان، رنگ سفید نشان صلح و رنگ سبز آن نشان شکوفایی و آبادانی کشور و نشان لا اله الا الله نشان مقدسی است که پروردگار را حافظ و نگه دارنده این کشور می‌داند.

    اسقف اعظم گریگور چیفتچیان افزود: شهیدان برای دفاع از کشورمان رفتند و باعث همبستگی مردم کشور هستند و روحشان نظاره گر ماست.

    خلیفه کل ارامنه آذربایجان برای مردم مظلوم و تحت ستم غزه دعا و اظهار امیدواری کرد: به آرزوی خود که آزادی سرزمین‌های اشغالی است برسند

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *