×

کُندی تردد در ۶ جاده اصلی آذربایجان شرقی

  • کد خبر: 300701
  • 4 بهمن 1402
  • رئیس پلیس راه‌ آذربایجان شرقی اعلام کرد: تردد در ۶ جاده اصلی استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و به کندی انجام می‌شود.
  • به گزارش نوبر، سرهنگ حبیب آبراهه گفت: رفت و آمد خودروها در جاده اهر – تبریز، اهر – کلیبر، اهر – ورزقان، اهر – مشکین شهر، آزاد راه زنجان – تبریز، جاده صوفیان – مرند و تبریزـ آذرشهر به علت بارش برف، کولاک شدید و یخبدان به کندی و با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی انجام می‌شود.

     

    وی تاکید کرد: رانندگان از تردد غیرضرور در جاده‌های آذربایجان شرقی به خصوص مسیر‌های اعلام شده پرهیز کنند و در صورت ضرورت برای تردد استفاده از زنجیر چرخ و داشتن سرعت مطمئنه و تجهیزات زمستانی ضرورت دارد.

     

    تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مردم در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی است و ترددکنندگان جاده‌ها همچنین می‌توانند از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند.

     

    آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و ۲ هزار و ۷۰۶ روستا است و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستا‌ها سکونت دارند.

     

    این استان ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی دارد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *