×

کشف 3 میلیون ترقه در کارگاه تولید مواد محترقه تبریز

  • کد خبر: 301835
  • 19 بهمن 1402
  • فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف و پلمب کارگاه تولید مواد محترقه غیرمجاز با سه میلیون عدد ترقه آماده تولید خبر داد.
    کشف 3 میلیون ترقه در کارگاه تولید مواد محترقه تبریز
  • به گزارش نوبر، سردار”علی محمدی”در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و تولید مواد محترقه غیر مجاز توسط افرادی سودجو در یکی از کارگاه های صنعتی در شهر تبریز، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی کارگاه تولید مواد محترقه را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از محل مورد نظر تعداد سه میلیون عدد ترقه آماده تولید، ۶۲۰ کیلوگرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه غیرمجاز ، یک دستگاه مخصوص پرس و قالب بسته بندی در مجموع به ارزش پنج میلیارد ریال را کشف کردند.

    سردار محمدی اظهار کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر، یک دستگاه پیکان وانت متعلق به متهمان توقیف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

    فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی همچنین از شهروندان درخواست کرد: کنترل و نظارت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

    وی ادامه داد: در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تولید غیر مجاز، فروش یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *