×

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی:
کشف ۶۵ کیلو و ۹۲۷ گرم مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر: 303042
  • 19 اسفند 1402
  • رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: در اجرای عملیات پاکسازی در این استان، ۶۵ کیلو و ۹۲۷ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
    کشف ۶۵ کیلو و ۹۲۷ گرم مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی
  • به گزارش نوبر، سرهنگ «اکبر محمدجعفری»، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این عملیات از اول تا ۱۵ اسفند ماه اجرا شد، افزود: در این بازه زمانی ۷۹ عملیات پاکسازی در سطح استان اجرا شد.

    وی با اشاره به تداوم اجرای طرح آرامش در شهر به صورت ماهانه به صورت سراسری و ۲ روزه به منظور برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان در استان، اظهار کرد: این اقدامات و پاکسازی ها با تلاش ماموران انتظامی به صورت شبانه روزی و به ویژه اطراف محیط های آموزشی انجام می شود.

    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: بلای خانمانسوز مواد مخدر و اعتیاد از بحران های اصلی کنونی جوامع محسوب می شود و مبارزه با این معضل و آسیب اجتماعی بر عهده همه آحاد مردم است.

    محمدجعفری، ادامه داد: پلیس در کنار مردم با هم افزایی سایر دستگاه های متولی و موثر در کاهش گرایش به سوء مصرف مواد مخدر و قاچاق آن، شبانه روز برای ریشه کنی این بلای خانمانسوز تلاش می کند.

    وی یادآور شد: در این راستا شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق شماره ۲۱۸۲۶۰۱۴ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دهند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *