×

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز خبر داد:
کاهش ۶۰درصدی جابجایی مسافران از ترمینال تبریز

  • کد خبر: 174767
  • 4 خرداد 1400
  • مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز از کاهش 60 درصدی جابجایی مسافران از ترمینال مرکزی تبریز در دوره کرونا خبر داد.
    کاهش ۶۰درصدی جابجایی مسافران از ترمینال تبریز
  • به گزارش خبرنگار نوبر؛ حسین عادلی سعدآباد در نشست خبری با تعدادی از رسانه های استان با بیان اینکه ترمینال مرکزی تبریز، بزرگترین و مجهزترین ترمینال شمالغرب کشورمحسوب می شود عنوان کرد: توسعه این مجموعه یکی از اساسی ترین اولویت ما برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان تبریزی و مسافران است.

    وی به بخشی از آمار جابجایی مسافر از طریق ترمینال تبریز در طول سال های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در سال ۹۶، دو میلیون و ۹۰۰ هزار نفر، در سال ۹۷، سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر و  در سال ۹۸، چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مسافر از طریق این مجموعه جابجا شده اند.

    وی در ادامه از کاهش شدید مسافران ورودی و خروجی به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و عنوان کرد: در سال ۹۹، شاهد کاهش ۶۰درصدی ورود و خروج مسافران بودیم بطوریکه بر اساس آمار، تنها دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر با استفاده از ترمینال تبریز، سفر کرده و یا به تبریز وارد شده اند.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین وظایف این سازمان پرداخت و با بیان اینکه وظیفه ما، صرفا ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات است تصریح کرد: جهت اطلاع شهروندان محترم، وظیفه نظارت بر موضوعاتی همچون گرانفروشی بلیط، بر عهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

    عادلی سعدآباد در ادامه گفت: با ایجاد باجه پستی در پایانه مرکزی، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل پست استان و سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز امضا گردید.

    وی عنوان کرد:  در راستای ارتقاء خدمات و تسهیل در ارسال مراسلات پستی شهروندان از طریق پایانه مرکزی تبریز با ایجاد باجه پستی در پایانه مرکزی ،تفاهم نامه همکاری بین اداره کل پست استان و سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز امضا شده است.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *