×

استاد منصور حمیدی:
کارگردانی حرفه ای تئاتر”فنز” تحسین برانگیز است

  • کد خبر: 226783
  • 29 آذر 1400
  • استاد منصور حمیدی بازیگر و کارگردان پیشکسوت عرصه تئاتر اظهار کرد: کارگردانی حرفه ای این تئاتر تحسین مرا برانگیخت و پس از مدت ها به جرات می توان بگویم که به تماشای یک تئاتر خوب و حرفه ای نشستم.
    کارگردانی حرفه ای تئاتر”فنز” تحسین برانگیز است
  • به گزارش نوبر، وی ادامه داد: ریتم و روند اجرا به قدری برای من لذت بخش بود که  دیروز برای بار دوم به همراه دانشجویانم این تئاتر را تماشاکردم.

    استاد حمیدی یادآور شد: با توجه به اینکه متن نمایشنامه به وقایع روز جامعه پرداخت میکند  و فضای دراماتیکی دارد برای مخاطب جذاب و لذتبخش است.

    وی همچنین یادآورشد: در متن های طولانی اگر در حوزه کارگردانی و بازیگری کم و کاستی وجود داشته باشد حوصله مخاطب سر میرود اما تیمخانم ایرانزاد به خوبی از عهده این موضوع برآمده‌اند به طوری که مخاطبان سالن با اشتیاق این نمایش را دنبال می کردند.

    این هنرمند باسابقه گفت: سابقه خانم ایرانزاد در کارهای گذشته نشان داده است که این کارگردان از عهده ژانرهای مختلف می تواند بر بیاید.

    استاد حمیدی با اشاره به بازی های خوب این تئاتر یادآورشد: انرژی بازیگران این تئاتر از اول تا آخر نمایش به خوبی حفظ شده است، موضوعمهمی که همواره به دانشجویان تئاتر تاکید می شود استفاده از نهایت انرژی بر روی صحنه است، که در این تئانر به خوبی شاهد این موضوعهستیم.

    لازم به ذکر است تئاترفنزاز 22 آذرماه در محل تئاتر مستقل تبریز واقع در موسسه فرهنگی الف هرشب ساعت 19 بر روی صحنه می‌رود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *