×

موسی زارعی، کارشناس مسائل شهری:
چاله‌های نشاط و پویایی تبریز، عمیق تر از چاله‌های آسفالت شهر است

  • کد خبر: 174565
  • 30 اردیبهشت 1400
  • کارشناس مسائل امور شهری و اجتماعی معتقد است دوره فعلی شورای شهر و مدیریت شهری، علی رغم تلاش های صورت گرفته، کار خاصی که درخورِ شان تبریز باشد انجام نداده اند.
    چاله‌های نشاط و پویایی تبریز، عمیق تر از چاله‌های آسفالت شهر است
  • به گزارش نوبر، “موسی زارعی” با اعلام این مطلب افزود: متاسفانه علی رغم  صرف هزینه های غیرکارشناسی بسیار در حوزه مدیریت شهری تبریز طی چهار سال گذشته، نتیجه مطلوب و ملموسی عاید شهر و شهروندان نشده و کارهای شاخصی که در شان جایگاه تاریخی مردم و شهر تبریز باشد، انجام نگرفته است.

    وی گفت: مدیریت شهری تبریز باید به این سوال اساسی و مهم که حرف بسیاری از شهروندان و متخصصان شهری است پاسخ دهند که کدام طرح و پروژه عمرانی یا خدمات شاخص و مهمی را طی این سال ها به مرحله اجرا درآورده اند؟! با یک ارزیابی ساده و مصداقی، پاسخ چنین سوالی منفی است و متاسفانه شهر تبریز بعد از چهار سال حاکمیت مدیریت فعلی شورا ، به هیچ عنوان در مسیر توسعه قرار نگرفته است.

    موسی زارعی معتقد است؛شورای فعلی عموما همّت خود را در راستای کارهای سطحی و (پوپولیستی) عوام فریبانه همچون آسفالت کاری مکرر و  بی کیفیت معابر معطوف کرده اند اما غافل از اینکه چاله چوله های نشاط و پویایی شهر و شهروندان، عمیق تر از چاله های آسفالت خیابان هاست.

    وی افزود: وظیفه اعضای شورا، آسفالت کاری نیست بلکه بخشی از وظایف شورا، سیاستگذاری در راستای پیشرفت و آبادانی شهر و تهیه زیرساخت های لازم برای افزایش سطح رفاه شهری و نشاط و شادابی شهروندان می باشد.

    وی در خاتمه با تاکید بر این که این تفکر، اعتقاد اغلب شهروندان و متخصصان مسائل شهری است افزود: وضعیت رکود و عقب افتادگی این روزهای شهر تبریز، محصول انتخاب نادرست و ضعیف افراد غیرمتخصص و غیرمتعهد در شورای شهر است و همه شاهد هستیم که تبریز در چهار سال گذشته، فرصت طلایی توسعه و پیشرفت زیربنایی و جهشی را به راحتی از دست داده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *