×

پیش بینی ۶۲۰ پرواز نوروزی در فرودگاه تبریز

  • کد خبر: 303309
  • 26 اسفند 1402
  • مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی گفت: تعداد پروازهای نوروزی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به بیش ۶۲۰ پرواز رفت و برگشت می رسد.
    پیش بینی ۶۲۰ پرواز نوروزی در فرودگاه تبریز
  • به گزارش نوبر، رامین آذری روز شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: پروازهای نوروزی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

    وی گفت: در این مدت ۱۸ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی عهده دار جابجایی مسافرین نوروزی فرودگاه تبریز خواهند بود.

    آذری گفت: شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول ، آدانا ، آنکارا ، دنیزلی ، کایسری و مقاصدی مانند بغداد و دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس ، جزیره کیش ، شیراز و تهران جزو پرتقاضا ترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند.

    وی در خصوص برنامه های فرهنگی ویژه نوروز در فرودگاه تبریز هم گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان ، برنامه های فرهنگی و هنری در ترمینال های فرودگاه تبریز با رویکرد نشاط آفرینی و هم چنین پاسداشت سنت های ماه مبارک مانند برنامه “افطاری ساده” اجرا می شود.

    در ۱۱ ماهه سال جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ پرواز از فرودگاه تبریز انجام شده است که نسبت به ۱۰ هزار و ۴۴۸ پرواز مدت مشابه سال قبل از افزایش ۱۴ درصدی برخوردار است.

    در همین مدت تعداد یک میلیون و ۴۸۴ هزار و ۸۵۲ نفر مسافر داخلی و خارجی نیز از این فرودگاه جابجا شده اند که در این حوزه نیز شاهد رشدی ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.
    هم اکنون ۱۴ شرکت هواپیمایی در ۱۵ مسیر داخلی و خارجی پروازهای خود از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز را انجام می دهند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *