×

دیدار دوستانه؛
پیروزی بی دردسر تیم ملی مقابل سوریه

  • کد خبر: 172527
  • 10 فروردین 1400
  • تیم ملی اولین بازی خود در سال 1400 را با پیروزی پشت سر گذاشت.
    پیروزی بی دردسر تیم ملی مقابل سوریه
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم ملی ایران در دیداری دوستانه از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف سوریه رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

    شاگردان اسکوچیچ در این دیدار که اولین دیدار سال ۱۴۰۰ بود، با گل دقیقه یک محمد حسین کنعانی زادگان، خیلی زود از حریف پیش افتادند. آنها در ادامه نیز دو بار دیگر توسط سردار آزمون و کریم انصاری فرد موفق به باز کردن دروازه حریف شدند.

    شرح گل های این دیدار:

    ایران یک – سوریه صفر (دقیقه یک: محمدحسین کنعانی‌زادگان): ارسال زیبای علی قلی‌زاده با پای چپ از روی کرنر به مقابل تیرک اول دروازه سوریه را کنعانی‌زادگان با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

    ایران ۲ – سوریه صفر (دقیقه ۳۸: سردار آزمون): شروع مجدد سریع علیرضا بیرانوند با شوت محکم موجب شد تا توپ به مهدی طارمی برسد، اما ضربه زمینی این بازیکن در موقعیت تک به تک را ابراهیم عالمه برگشته داد تا این فرصت از دست برود ولی در ریباند سردار آزمون به راحتی دروازه سوریه را با شوت بغل پا باز کرد.

    ایران ۳ – سوریه صفر (دقیقه ۸۱: کریم انصاری‌فرد): علی قلی‌زاده پس از نفوذ تندوتیز تا پشت محوطه جریمه سوریه، کریم انصاری‌فرد را صاحب موقعیت کرد که سر توپ چشم‌نواز و شوت فنی این بازیکن بعد از دفع ناقص ابراهیم عالمه تبدیل به گل شد.

    گفتنی است که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ، ماه های حساسی را پیش رو دارد. این تیم در حال حاضر با ۶ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دارد. شاگردان اسکوچیچ از سیزدهم خرداد ماه به مدت دو هفته چهار بازی حساس خواهند داشت. آنها باید ابتدا مقابل هنگ کنگ قرار بگیرند و سپس یک دیدار مهم مقابل بحرین خواهند داشت. سومین بازی ملی پوشان مقابل کامبوج خواهد بود. آنها روز بیست و پنجم خرداد ماه آخرین بازی خود را مقابل عراق برگزار خواهند کرد، این دیدار می تواند سرنوشت گروه C را تعیین کند.

     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *