×

خبر/
پیام تسلیت درگذشت حاج فیروز زیرک‌کار از سوی وزیر سابق صمت

  • کد خبر: 165986
  • 19 مرداد 1399
  • رضا رحمانی، وزیر سابق صمت با صدور پیامی، درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک‌کار را تسلیت گفت.
    پیام تسلیت درگذشت حاج فیروز زیرک‌کار از سوی وزیر سابق صمت
  • به گزارش نوبر، متن این پیام به شرح زیر است:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    انالله و اناالیه راجعون

    خاندان محترم زیرک کار  (( زید‌عزه ))

    جامعه حسینچی های آذربایجان

    درگذشت خادم با اخلاص و مادح اهل بیت ( علیهم السلام ) در شب ولادت آقا امام موسی کاظم ( علیه السّلام ) مرحوم مغفورفخرالذاکرین  جناب آقای حاج آقا فیروز زیرک کار  موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب گردید.

    آن مرحوم که سال‌ها افتخار خدمت‌گزاری در آستان اهل بیت عصمت و طهارت ((علیهم السلام))  را داشت و در درگاه قبله‌ احرار وسلطان آزادگان حضرت سیدالشهداء علیه‌الصلاه و السلام عرض ادب و اخلاص می‌نمود و در امر تعظیم شعائر دینی وترویج و نشرمعارف ولایی همت والا داشت، الحق از موالیان دلسوخته‌ حضرت مولی‌الموالید امیرالمؤمنین علیه‌الصلاه‌والسلام بود.

    عروج این نوکر با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) آن هم در شب ولادت آقا امام  موسی کاظم ( روحی فداه ) که نشاناز عشق وافر او به آن حضرت و خاندانشان دارد؛ مدالی است بر سینه آن پیر دلسوخته حسین (علیه السلام) که عمر خود را وقف اقامهمدایح و مراثی آل الله نمود.

    اینجانب ضایعه درگذشت فخرالذاکرین و المادحین، حاج فیروز زیرک کار را به خانواده داغدار ایشان علی الخصوص  عیال محترمه وفرزندان گرامی و اخوی محترم و دوستدارانش و محبان اهل بیت (علیهم السلام )، خاصه جامعه حسینی تبریز  و جامعه ستایشگریکشور تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان مسئلت دارم؛ این خادم مخلص درگاه حسینی را با اهل بیت پیامبر (صلوات الله علیهماجمعین) محشور فرماید.

    خادم مردم

    رضا رحمانی

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ هجری شمسی

    ۱۹ ذو الحجه ۱۴۴۱

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *