×

پشت پرده حملات ناجوانمردانه به روح‌الله جوان/متفکرآزاد، خارچشم اربابان ثروت و زور

  • کد خبر: 232979
  • 17 مهر 1402
  • به گزارش نوبر، این افراد که عمدتا از افراد نزدیک به برخی شخصیت‌های قدرت و ثروت هستند، با جهت‌دهی و هدایت مستقیم اربابانشان و به زعم واهی خود در تلاشند که حتی با طرح اخبار و مطالب کذب، مانعی بر سر راه نماینده جوان تبریز در آستانه انتخابات مجلس، ایجاد نمایند! اما متفکرآزاد، بی‌توجه به […]

    پشت پرده حملات ناجوانمردانه به روح‌الله جوان/متفکرآزاد، خارچشم اربابان ثروت و زور
  • به گزارش نوبر، این افراد که عمدتا از افراد نزدیک به برخی شخصیت‌های قدرت و ثروت هستند، با جهت‌دهی و هدایت مستقیم اربابانشان و به زعم واهی خود در تلاشند که حتی با طرح اخبار و مطالب کذب، مانعی بر سر راه نماینده جوان تبریز در آستانه انتخابات مجلس، ایجاد نمایند!

    اما متفکرآزاد، بی‌توجه به تمامی حواشی ایجاد شده و غیراخلاقی سعی در خدمت هرچه بیشتر به مردم دارد و عملا هیچ واکنش خاصی به بداخلاقی‌ترین حرکات و رفتارهای طرح شده در مورد خود نداشته و فعال‌تر از همیشه به انجام وظایف نمایندگی خود، مشغول است.

     سوالی که در این بین، ذهن عموم مردم را درگیر کرده این است که چه جریانی در پشت پرده تخریب نماینده جوان قرار دارد؟ چرا برخی اربابان منتسب به زر و زور با بهره‌کشی از نیروهای تحت الامر خود، سعی در کاهش محبوبیت روح‌الله جوان در آستانه انتخابات مجلس دارند؟ چرا متفکرآزاد و گسترش محبوبیت روزافزون وی در بین مردم به کابوس و خار چشم برخی‌ شخصیت‌های به ظاهر قدرتمند و ثروتمند اما بزدل و بی‌تقوا تبدیل شده است؟ چرا باید همزمان با انتشار خبر مهم و تاریخی اختصاص سه هزار میلیارد تومان درآمد از محل مالیات شرکت مس به استان آذربایجان شرقی با پیگیری‌های مستمر و مداوم شخص روح‌الله جوان، برخی‌ها با طرح اخبار کذب همچون انتصاب متفکرآزاد به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی، سعی در تحت‌الشعاع قراردادن جهت‌دار افکار عمومی و تخریب همزمان دکتر زین‌العابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی و روح‌الله جوان داشته باشند؟

     متفکرآزاد  در اولین دوره نمایندگی خود توانست در سال نخست و دوم فعالیت مجلس فعلی به هیات رییسه مجلس راه یافته و در سال سوم به دلیل اعلام موضع در نطق تاریخی خود با مضمون ضرورت عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات مدیران و عدم اتحاد برخی نمایندگان آذربایجان از حضور در هیات رییسه مجلس، باز ماند.او در سال آخر مجلس به رغم برخی شیطنت‌ها و رفتارهای خاص باز از سوی برخی‌ها باز هم توانست با رای قاطع نمایندگان مجلس به هیات رییسه، راه یافته و در مسئولیت مهم و حساس دبیری اول مجلس، ایفای خدمت نماید.

    حال نکته ای که حایز اهمیت بسیار است اینکه وقتی روح الله رغبتی به پذیرش مسئولیت‌های مهم ملی در دولت نداشته، قطعا به فرض پیشنهاد قبول مسئولیت استانداری نیز هیچ‌گاه به آرا مردمی خود، پشت نکرده و قدرتمندتر از قبل به انجام وظایف نمایندگی خود ادامه داده و قطعا از چهره‌های قطعی پیروز در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

     بررسی‌های ما نشان داده که متفکرآزاد بر خلاف برخی نمایندگان فعلی، هیچ نقش و دخالتی در انتصابات زوری و حضور در لابی‌های کثیف سیاسی نداشته و طبیعی است که به دلیل مقاومت در برابر زیاده‌خواهی برخی افراد معلوم‌الحال وعدم پذیرش کارچاق‌کنی برای برخی اربابان سرمایه‌دار، در آماج حملات غیراخلاقی و ناجوانمردانه قرار گیرد.

    حال باید منتظر ماند و دید که مردم فهیم و ولایتمدار تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی چه عملکردی در رد تاثیر صاحبان زر و زور و تزویر و انتخاب نمایندگان واقعی و فعال خود در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

    یادداشت از: سبحان

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *