×

پدافند غیرعامل باید به یکی از اولویت های اصلی شهرداری تبدیل شود

  • کد خبر: 248632
  • 6 آبان 1402
  • به گزارش نوبر، روح‌الله دهقان‌نژاد در حاشیه این دیدار با اشاره به اهمیت مقوله پدافند غیرعامل در تمام عرصه ها گفت: شهرداری تبریز ۳۰۰ خدمت برای مردم ارائه می کند و این خود نشانه‌ای از رابطه مستمر و نزدیک شهرداری با مردم و شهروندان است. وی افزود: ارائه خدمات گسترده ظرفیتی برای ورود شهرداری تبریز […]

    پدافند غیرعامل باید به یکی از اولویت های اصلی شهرداری تبدیل شود
  • به گزارش نوبر، روح‌الله دهقان‌نژاد در حاشیه این دیدار با اشاره به اهمیت مقوله پدافند غیرعامل در تمام عرصه ها گفت: شهرداری تبریز ۳۰۰ خدمت برای مردم ارائه می کند و این خود نشانه‌ای از رابطه مستمر و نزدیک شهرداری با مردم و شهروندان است.

    وی افزود: ارائه خدمات گسترده ظرفیتی برای ورود شهرداری تبریز در حوزه آگاه سازی مقوله پدافند غیرعامل و انجام اقدامات اثرگذار است.

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به تلاش های ارزشمند شهرداری تبریز در سال‌های اخیر در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد: خواست شورای اسلامی شهر تبریز اولویت دادن به پدافند غیرعامل است و هر پیشنهادی که از طرف شهرداری و مدیریت پدافند غیرعامل آن به شورای اسلامی شهر برسد، به صورت ویژه، بررسی و در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

    دهقان‌نژاد در پایان صحبت‌های خود از اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل شهرداری تبریز قدردانی و ابراز امیدواری کرد جزو سازمان های پیشرو در این حوزه باشد.

    نوجوان شهید حسن کیکاووسی  در سال ۱۳۶۱ و در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *