×

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم
پایش سلامت آزادگان باید مورد توجه جدی قرار گیرد

  • کد خبر: 166178
  • 26 مرداد 1399
  • ماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم پایش سلامت آزادگان گفت: سلامت آزادگان عزیز باید با توجه به ویژگی‌ها و اثرات روحی و جسمی دوران اسارت آن‌ها به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
    پایش سلامت آزادگان باید مورد توجه جدی قرار گیرد
  • حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از آزادگان دفاع مقدس با بیان این‌که استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است، گفت: اسرا با تجربه و تحمل روزهای سخت زیر شکنجه‌های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق، از حیثیت و کیان ایران عزیز دفاع کردند.

    وی اضافه کرد: آزادگان با ایمانی راسخ در برابر هجمه‌ها و فشارهای روحی و روانی سالها دور از وطن و خانواده دوران اسارت را تحمل کردند و امروز هم از آسیب‌های پنهان جسمی و روحی بسیاری رنج می‌برند که لازم است موضوع سلامت و بهداشت آنها مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

    وی، ۲۶ مرداد را یکی از خاطره‎انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در این روز ایران اسلامی شاهد حضور و آزادی بزرگمردانی بود که سال‎ها با وجود زجر و شکنجه روحیه رزمندگی خود را حفظ کردند.

    نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روزهای به یادماندنی بازگشت اسوه‌های صبر به میهن اسلامی، گفت: اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آزادگان و خانواده‌های آن‌ها است.

    به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، وی، ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را فرصتی برای گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان دانست و گفت: در طول سال و در عمل باید این انسان های بزرگ که رهبر انقلاب، آنها را استوانه های صبر و مقاومت یاد می‌کند مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *