×

وزیر کشور: آمریکا و اسرائیل از حضور مردم پای صندوق های رای می ترسند

  • کد خبر: 300606
  • 3 بهمن 1402
  • وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات نقطه تعیین کننده است و همه باید یکصدا در میدان باشیم، گفت: آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل با انقلاب دشمنی داشته و بدنبال حضور نیافتن مردم در انتخابات هستند چون از حضور مردم پای صندوق های رای می ترسند.
    وزیر کشور: آمریکا و اسرائیل از حضور مردم پای صندوق های رای می ترسند
  • به گزارش نوبر، احمد وحیدی روز سه شنبه در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی و تکریم استاندار فقید، با بیان اینکه سردار خرم زحمات زیادی کشید، اظهار کرد: ایشان برای کسب رتبه اول سرمایه گذاری خارجی و پژوهش های علمی و انعقاد قراردادهای مهم اقتصادی تلاش زیادی کرد که باید ادامه یابد.

    وی با بیان اینکه در کار جهادی توقف مطرح نیست و انقلاب به ما یاد داد که نباید دست از جهاد بکشیم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی بن بست ندارد چون خدا را داریم.

    وزیر کشور با بیان اینکه ما ترسی از شهادت نداریم، گفت: پیروزی اسلام مقابل کفر وعده الهی است و ما نزدیک قله هستیم و نباید به آن شک کرد.

    وی اظهار کرد: مقاومت غزه مقابل ارتش بزرگ اسرائیل، نشانه تحقق صدق وعده الهی و پیروزی است.

    وحیدی به مبارزات یمنی ها هم اشاره کرد و گفت: توقف در این شرایط و ناامیدی ممنوع است و باید حرکت مقتدرانه داشته باشیم.

    وی با اشاره به اینکه امروز ملت بیدار و در صحنه و تسلیم ناپذیر است، ادامه داد: دولت هم در میدان است و تمام ارزش های عزت آور را دنبال می کند چون دولت عین مردم است.

    وزیر کشور با اشاره به انتخاب ” مالک رحمتی ” به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: امروز مدیری جوان و فرهیخته استاندار می شود که در حوزه سیاسی و اقتصادی صاحب نظر است.

    وی ]همچنین با بیان اینکه آذربایجان شرقی قلب تپنده و نقطه محوری در اقتصاد ایران است و مرکز دیپلماسی در بین کشور های همسایه است، افزود: اینجا خطه عاشورایی است و استاندار جدید هم مدیر جهادی است.

    وحیدی اظهار کرد: رییس جمهور بر توسعه استان تاکید دارد و مصوبات سفر باید پیگیری شود بر این اساس نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم تا نیازها و کمبودهای مردم استان سریع رفع شود.

    وی وجود حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را مایه برکت، وحدت و انسجام بی مانند در استان توصیف کرد و گفت: باید از مدیریت معنوی ایشان استفاده کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *