×

خبر/
واگذاری ۱۰۱هکتار زمین به سرمایه‌گذاران شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی

  • کد خبر: 167739
  • 21 مهر 1399
  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از واگذاری 101 هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
    واگذاری ۱۰۱هکتار زمین به سرمایه‌گذاران شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی
  • سید مرتضی نیرومند اسکویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شش ماهه اول سال با افزایش ۱۰۰درصدی واگذاری زمین صنعتی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل روبه رو هستیم که نشان از رغبت سرمایه گذاران دارد.

    وی با بیان این‌که ۱۹۴ قرارداد واگذاری زمین به متراژ ۱۰۱ هکتار با متقاضیان احداث واحد صنعتی منعقد شده است که برای حدود پنج هزار نفر زمینه اشتغال ایجاد خواهد شد، افزود: با واگذاری‌هایی که در نیمه اول سال‌جاری در شهرک‎های صنعتی آذربایجان شرقی انجام شده، مجموع قراردادهای منعقده شرکت شهرک‌های صنعتی استان به ۴۶۲۰ فقره قرارداد با متراژ ۱۸۳۹ هکتار می‌رسد.

    به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، نیرومند اسکویی افزود: تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده در شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی در نیمه نخست سال‌جاری، ۳۸ واحد با سرمایه گذاری چهار هزار و ۴۳۴ میلیارد ریال است که زمینه اشتغال مستقیم ۶۱۵ نفر را فراهم می‌کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *