×

واکنش رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی به نامه یکی از نمایندگان

  • کد خبر: 293828
  • 26 آبان 1402
  • رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تاکید کرد: مجریان انتخابات با مر قانون کار می کنند و هر گونه ایراد و اشکالی در فرآیند برگزاری انتخابات توسط هیات های نظارت رسیدگی می شود.
    واکنش رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی به نامه یکی از نمایندگان
  • به گزارش نوبر، تراب محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به استناد این نماینده مجلس و نامزد انتخابات مجلس دوازدهم به ماده ۷۵ قانون انتخابات اظهار کرد: در این ماده قانونی تصریح شده که اعضای هیات های اجرایی در زمان عضویت نمی توانند له یا علیه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی یا احزاب اظهار نظر کنند.

    وی با اشاره به اینکه هیچ یک از دو نفر عضو هیات اجرایی انتخابات شهرستان تبریز له یا علیه هیچ یک از نامزدها اظهارنظر نکرده اند و سندی نیز در این مورد وجود ندارد، اضافه کرد: این دو نفر مانند ۶ عضو دیگر هیات اجرایی انتخابات در شهرستان تبریز با رای مخفی ۳۰ معتمد اقشار مختلف انتخاب شده اند که توسط هیات نظارت استان نیز تایید شده اند.

    رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تاکید کرد: مجریان انتخابات با مر قانون کار می کنند و هر گونه ایراد و اشکالی در فرآیند برگزاری انتخابات توسط هیات های نظارت رسیدگی می شود.

    وی با یادآوری اینکه هیات اجرایی دارای شخصیت حقوقی مستقلی بوده و در راستای رای گیری نیز مستقل عمل می کند، بیان کرد: اعضای این هیات توسط اقشار مختلف مردم و در حضور هیات نظارت شهرستان انتخاب و توسط هیات نظارت استان نیز تایید شدند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *