×

 خبر/
واکنش بازارها به واکسیناسیون عمومی در آمریکا

  • کد خبر: 169237
  • 22 آذر 1399
  •  دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک پیام ویدئویی از تایید مجوز استفاده اضطراری از واکسن کرونای تولید شرکت فایزر و بیون‌تک توسط سازمان غذا و داروی آمریکا خبر داد و اعلام کرد که در ۲۴ ساعت آینده تزریق و واکسیناسیون در آمریکا آغاز می‌شود.
    واکنش بازارها به واکسیناسیون عمومی در آمریکا
  • به گزارش نوبر،  پیش از این نیز هنگام اعلام اخبار مربوط به کشف واکسن کرونا بازار طلا جهانی واکنش قابل توجه کاهش شدید قیمت طلا را داشت. بازارهای سهام کشورهای مختلف نیز واکنش مثبتی به این اخبار تاکنون نشان می‌دادند.

    در همین حال امروز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک پیام ویدئویی از تایید مجوز استفاده اضطراری از واکسن کرونای تولید شرکت فایزر و بیون‌تک توسط سازمان غذا و داروی آمریکا خبر داد و اعلام کرد که در ۲۴ ساعت آینده تزریق و واکسیناسیون در آمریکا آغاز می‌شود.

    به گفته او، تزریق این واکسن برای آمریکایی‌ها رایگان است و این واکسن به مردم همه ایالات خواهد رسید و دولتمردان هر ایالت تصمیم خواهند گرفت که چه کسانی در اولویت تزریق واکسن باشند.

    با اعلام این خبر به نظر می‌رسد پس از گشایش بازارها در هفته جدید میلادی مثل دفعات قبل، بازار طلا واکنش منفی و بورس‌‌های جهانی احتمالا واکنش مثبت نشان دهند.

    در ایران نیز آخرین بار وزیر کشور اعلام کرده که ایران از دی یا بهمن ماه تزریق واکسن کرونا را آغاز خواهد کرد

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *