×

صادقزاده، دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:
واحدهای تولیدی، مصداق بارز تحقق”ما می‌توانیم” هستند

  • کد خبر: 170456
  • 1 بهمن 1399
  • دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی، گفت: تداوم تولید و اشتغال زایی در شرایط اقتصادی کنونی یک گام بزرگ برای توسعه کشور است و باید قدردان تلاش‌های این واحدها باشیم.
    واحدهای تولیدی، مصداق بارز تحقق”ما می‌توانیم” هستند
  • به گزارش نوبر، کریم صادق زاده تبریزی که به همراه چند تن از اعضای هیأت اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی، دکتر وکالتی معاون مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دکتر بزرگر معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تبریز، مهندس مطلبی معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی، مهندس عبد حافظ معاون اداره کل کار، تعاون و امور اجتماعی استان آذربایجان شرقی، دکتر علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه کفاشان تبریز و هیئت همراه از بزرگترین کارخانه تولید زیره کفش خاورمیانه، زیره اکیب بازدید می کرد، افزود: الحمدالله در استان آذربایجان شرقی به ویژه کلانشهر تبریز واحدهای تولیدی فعال داریم که انصافا گام های بزرگی در امر رونق تولید و توسعه اقتصادی منطقه برداشته اند.

     وی با اشاره به اینکه، واحدهایی که در شرایط کنونی فعالیت را آنهم با تولید محصولات کاملا ایرانی تداوم بخشیده اند باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند، تصریح کرد: تداوم تولید و  اشتغالزایی در شرایط اقتصادی کنونی یک گام بزرگ برای توسعه کشور است که واحد تولیدی زیره کفش اکیب اقدام به کار کرده است و  باید قدردان تلاشهای این واحدها باشیم.

    دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه جهش تولید را بنده به عینه در این واحد تولیدی مشاهده کردم، بیان داشت: تولید زیره های با کیفیت با تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و دستگاههای روز دنیا با بهره گیری از پرسنل متخصص در این واحد تولیدی رعایت شده است و حقیقتا مدیران این واحد تولیدی واژه ما می توانیم را به حقیقت تبدیل کرده اند.

     

     صادق زاده، همچنین از میزان اشتغال زایی بالای این واحد تولیدی ابراز خرسندی کرده و اظهارداشت: در شرایط کنونی کشور به ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود نیاز داریم تا بتوانیم در توسعه اقتصادی کشور و رفاه و آسایش مردم موفق عمل کرده باشیم و الحمدالله در این واحد تولیدی ضمن ایجاد اشتغال در تولید یکی از مواد اولیه باکیفیت به خودکفایی رسیده ایم.

     

     وی با اشاره به وجود برخی مشکلات کارگری در برخی واحدهای تولیدی، بیان داشت: با توجه به بررسی و سوال از کارگران زحمتکش الحمدالله هیچ مشکل کارگری در این واحد تولیدی نیست و کارگران در کمال آرامش و امنیت شغلی مشغول کار تولید می باشند.

     

     رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی کلانشهر تبریز با تشکر از تلاش های آقایان کرباسی و حمیدی فر مدیران این واحد تولیدی، گفت: خانه کارگر استان آذربایجان شرقی آماده هرگونه همکاری برای ارائه خدمات رفاهی، آموزشی، تفریحی و … برای کارگران این واحد می باشد و امیداریم بتوانیم با تعامل خوب در جهت رفاه و آسایش کارگران زحمتکش تلاش کنیم.

     

     صادق زاده در خاتمه از تلاش ها و فعالیتهای خوب جباریان فام رئیس اتحادیه کفاشان تبریز و حسین زاده مشاور رسانه ای ایشان تقدیر و تشکر کرد.

     

     در ادامه این بازدید طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر و تندیس تبریز از سوی دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از تلاش های مدیران این واحد تولیدی آقایان کرباسی و حمیدی فر در تداوم تولید با کیفیت و اشتغالزایی تقدیر شد.

    همچنین در حاشیه این بازدید،  تفاهم نامه همکاری خانه کارگر با این واحد تولیدی برای بهره مندی کارگران شاغل این واحد از خدمات فرهنگی، آموزشی، درمانی و رفاهی این نهاد کارگری منعقد گردید.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *