×

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری تبریز:
هنر، فرهنگ و ورزش از تفسیر سلیقه ای رنج می‌برد/ گالری هنرمندان تبریز افتتاح می‌شود

  • کد خبر: 175623
  • 3 تیر 1400
  • رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری تبریز از افتتاح گالری هنرمندان تبریز تا پایان سال جاری خبر داد.
    هنر، فرهنگ و ورزش از تفسیر سلیقه ای رنج می‌برد/ گالری هنرمندان تبریز افتتاح می‌شود
  • به گزارش نوبر، بابک دانش پناه در نشستی صمیمی با تعدادی از مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران استان با اشاره به نقش مهم این قشر در افزایش نشاط و شادابی جامعه گفت: تعامل و همکاری تمامی متولیان حوزه فرهنگ و ورزش با رسانه‌ها، امری ضروری در توسعه هرچه بیشتر نشاط اجتماعی است.

    وی گفت: تعامل و همکاری با رسانه‌های استان را یکی از وظایف و اولویت‌های اصلی خود می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم در این مسیر، گام هایی هرچند کوچک برای رضایتمندی، شادی و نشاط همشهریان تبریزی برداریم.

    وی به بخشی از مهم ترین اقدامات و برنامه‌های این سازمان همچون برگزاری جشنواره کتاب سال تبریز؛ همکاری با گروه فرهنگی هنری آیینه در برنامه تکیه رمضان، برگزاری کنسرت رحیم شهریاری و جنگ شادی گروه هنری بابک نهرین در آمفی تئاتر روباز عینالی پرداخت و افزود: با شیوع کرونا در استان، حوزه هنر، فرهنگ و ورزش، تحت تاثیرشدید قرار گرفته و بستر و امکان فعالیت فعالان این حوزه به کمترین میزان ممکن کاهش پیدا کرده است.

    رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری تبریز در ادامه با بیان اینکه به رغم شرایط کرونایی، برنامه های سازمان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود اظهار کرد: بی توجهی به پروتکل ها در حقیقت، بی توجهی به رعایت حقوق شهروندی و بی احترامی به حق الناس است.

    دانش پناه در ادامه ابراز کرد: در یک ماه گذشته و با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات، بیش از 50 برنامه میدانی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و تشویق مردم به حضور حداکثری در پای صندوق های رای توسط سازمان فرهنگی، هنری و ورزش شهرداری تبریز برگزار شده است.

    دانش پناه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید مجدد بر ضرورت توجه به حمایت بیشتر از هنرمندان و ورزشکاران آسیب دیده از کرونا ابراز کرد: تعدد دستگاه‌های فرهنگی و موازی کاری‌های مختلف، باعث شده که هیچ گونه انسجامی در نحوه حمایت از ورزشکاران، هنرمندان و چهره‌های فرهنگی شهر وجود نداشته باشد.

    وی همچنین از تفسیر سلیقه ای موضوعات مربوط به فرهنگ و ورزش در جامعه انتقاد کرد و خواستار جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی در این زمینه شد.

    افتتاح گالری هنرمندان تبریز در سال 1400، حمایت از برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات استان و افزایش تعامل و همکاری های دوسویه با رسانه‌های استان از دیگر موضوعاتی بود که دانش پناه در این جلسه به آن‌ها اشاره کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *