×

​​​​​​​همکاری بنیاد شهید و اداره کل اوقاف آذربایجان‌ شرقی برای ساماندهی ابنیۀ وقفی

  • کد خبر: 296984
  • 6 آذر 1402
  • سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ساماندهی ابنیۀ وقفی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد.
    ​​​​​​​همکاری بنیاد شهید و اداره کل اوقاف آذربایجان‌ شرقی برای ساماندهی ابنیۀ وقفی
  • به گزارش نصر، علی اکبر سلمانی در حاشیه‌ی دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «سیدشهاب الدین حسینی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به دنبال تعامل و ارتباط سازنده با اوقاف و امور خیریه استان است و همکاری با این اداره کل در ساماندهی ابنیۀ وقفیِ خود را در این چارچوب دنبال می‌کند.
    وی با بیان اینکه همگرایی مطلوبی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و اوقاف و امور خیریه استان وجود دارد، اظهار کرد: کاهش مشکلات جامعۀ معزّز ایثارگری، وظیفه‌ی همه‌ی مسئولان است و خوشبختانه مدیران محترم اوقاف و امور خیریه استان علاوه بر مقید بودن به ایفای شایسته‌ی این رسالت خطیر، عمیقاً باور دارند که باید به بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کنند تا خادمان خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این نهاد، برای انجام ماموریت‌هایشان موفق باشند.
    سلمانی، افزود: اطمینان می‌دهیم که تعامل بیشتر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و اوقاف و امور خیریه استان علاوه بر بسترسازی برای تسریع و تسهیل در امر ساماندهی ابنیۀ وقفی این بنیاد، زمینۀ شکل گیری الگوی موفق همکاری بین این دو دستگاه عظیم فرهنگی در سطح کشور را فراهم خواهد کرد.
    سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همچنین از انعقاد و مبادلۀ تفاهم نامۀ همکاری مشترک با اداره کل اوقاف و امور خیریۀ استان در آیندۀ نزدیک خبر داد و گفت: مفاد و محتوای این تفاهم نامه در جلسات بعدی پیگیری خواهد شد.
    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ایثار آذربایجان شرقی، وی تاکید کرد: چشم‌انداز همکاری‌های آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان روشن است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *