×

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
همت استان برای تولید خودروهای تجاری/ تعمیق ساخت داخل، موضوعی ملی است

  • کد خبر: 173351
  • 31 فروردین 1400
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از همت استان برای تولید خودروهای تجاری خبر داد و خواستار همکاری بیشتر قطعه سازان و شرکت‌های خودروسازی شد.
    همت استان برای تولید خودروهای تجاری/ تعمیق ساخت داخل، موضوعی ملی است
  • به گزارش نوبر، علی جهانگیری در نشست با تعدادی از مدیران شرکت‌های خودروسازی و همچنین فعالان قطعه سازی استان با اشاره به نامگذاری امسال به سال”تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” از سوی مقام معظم رهبری گفت: بخشی از تحقق شعار سال و تقویت جریان تولید، بر عهده شرکت‌های خودروسازی است که امیدواریم در سال جاری بیشتر از گذشته ادامه داشته باشد.

    وی گفت: رونق صنعت خودروسازی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای تولید خودروهای تجاری در استان، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ماست که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

    وی عنوان کرد: در تلاش هستیم که برنامه‌های مربوط به رونق خودروسازی در استان را در قالب تدوین یک پلت فرم مشترک با شرکت‌های فعال در این زمینه و شناسایی منابع تامین مالی مناسب پیش ببریم.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود از آمادگی شرکت‌های بزرگ استان و شهرداری تبریز برای خرید خودروهای سنگین از داخل استان خبر داد و عنوان کرد: تعمیق ساخت داخل، یک موضوع ملی است و در این زمینه باید از ظرفیت و تجربه شرکت‌های موفق در هر یک از استان‌های کشور نیز استفاده کنیم.

    در این جلسه تعدادی از نمایندگان شرکت‌های فعال خودروسازی و همچنین مشاوران ارشد اقتصادی و بانکی نیز به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

     

     

     

     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *