×

جانشین فرمانده سپاه عاشورا مطرح کرد؛
نمایندگان مردم باید در تراز انقلاب همسو با انقلاب و انقلابی عمل کنند

  • کد خبر: 302554
  • 6 اسفند 1402
  • جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت:نمایندگان مردم باید در تراز انقلاب، همسو با انقلاب و انقلابی عمل کنند و منافع ملی را به منافع شخصی ارجحیت داده و دارای برنامه و آگاه به مشکلات مردم باشند.
    نمایندگان مردم باید در تراز انقلاب همسو با انقلاب و انقلابی عمل کنند
  • به گزارش نوبر،  گل محمدزاده در جمع مردم آذرشهر با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات با اشاره به معیار‌های انتخاب اصلح گفت: نمایندگان مردم باید در تراز انقلاب، همسو با انقلاب و انقلابی عمل کنند و منافع ملی را به منافع شخصی ارجحیت داده و دارای برنامه و آگاه به مشکلات مردم باشند.

    گل محمدزاده با اشاره به توطئه‌های دشمنان در جهت ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب خاطرنشان کرد: اسلام، قرآن، اعتقادات، مردم و ولایت فقیه ارکان و پایه‌های اصلی نظام هستند و امروز دشمنان قسم‌خورده نظام با تمام قدرت و در رسانه ها تلاش دارند تا با توطئه‌های خود نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایه‌های این انقلاب را تضعیف کنند.

    گل محمدزاده افزود: ولایت فقیه به عنوان پایه اصلی، رکن رکین و خیمه گاه اصلی نظام است و ما وظیفه داریم قدر  ولایت فقیه و رهبری را بدانیم .

    جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به نقش تاثیرگذار مردم در تشکیل و اداره کشور افزود: انتخابات امسال هم مثل تمامی انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است چون دشمن در طول این ۴۵ سال همیشه در تلاش برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امروز کشور در پیچ تاریخی مهمی قرار دارد اگر ما مجلس انقلابی و نمایندگانی در تراز انقلاب داشته باشیم بسیاری از مشکلاتی که امروز ملت ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند حل خواهد شد.

    وی به اهمیت انتخابات در کشور اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات پشتوانه اقتدار کشور، تقویت پایه‌های مردمی نظام و ایجاد اعتماد است و در تضمین امنیت داخلی و خارجی تاثیر بسزایی دارد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *