×

لیگ قهرمانان آسیا؛
نمایندگان ایران در حسرت برد در هفته پنجم

  • کد خبر: 173712
  • 8 اردیبهشت 1400
  • هفته پنجم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی به پایان رسید که نمایندگان ایرانی هیچ پیروزی را در این هفته از مسابقات به دست نیاوردند.
    نمایندگان ایران در حسرت برد در هفته پنجم
  • به گزارش نوبر خبر؛ دقایقی قبل با تساوی استقلال بدون گل الاهلی عربستان، پرونده هفته پنجم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در منطقه غرب نیز بسته شد؛ هفته‌ای که برای نمایندگان ایرانی اصلا خوشایند نبود و بدون پیروزی و با تحمل دو شکست و البته رقم خوردن نتایجی مشابه پایان یافت. پرسپولیس در مصاف با حریف اماراتی خود با یک گل مغلوب شد و این‌چنین هفته پنجم مسابقات برای تیم‌های ایرانی آغاز شد، هر چند که این شکست تاثیری در عدم صعود پرسپولیس نداشت و حکم صعود شاگردان گل‌محمدی امضا شد.

    سپس تراکتور مقابل پاختاکور نتوانست به پیروزی برسد و به تساوی بدون گل رضایت داد تا کار صعود شاگردان خطیبی در هفته پایانی بسیار دشوار شود؛ شاگردان جواد نکونام هم در مصاف با شاگردان ژاوی، نتیجه‌ای مشابه نتیجه دیدار پرسپولیس کسب کردند و با باخت یک گله، تقریباً کارشان در آسیا به پایان رسید و باید در انتظار یک معجزه بزرگ برای صعود در هفته پایانی باشند.

    استقلال هم که دقایقی نتیجه‌ای مشابه نتیجه تراکتور گرفت و نتوانست از شکست هم‌گروهی خود الدحیل برای فرار به سوی مرحله بعد استفاده کند تا تعیین سرنوشت آبی‌پوشان به هفته پایانی موکول شود؛ در طول برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برای اولین‌بار است که هیچ نماینده‌ای از ایران نتوانسته در یک هفته به پیروزی برسد و پرونده دیدارهای نمایندگان ایرانی در هفته پنجم با دو تساوی و دو شکست به بسته شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *