×

نمایشگاه‌های بهاره نوروز و تولیدات خوداشتغالی در تبریز گشایش یافت

  • کد خبر: 303008
  • 18 اسفند 1402
  • نمایشگاه‌های بهاره نوروز ۱۴۰۳ و تولیدات خوداشتغالی با حضور فعالان اقتصادی از ۱۰ استان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز گشایش یافت.
    نمایشگاه‌های بهاره نوروز و تولیدات خوداشتغالی در تبریز گشایش یافت
  • به گزارش نوبر، این نمایشگاه ها از امروز (پنجشنبه) ۱۷ تا ۲۵ اسفند در سالن های پروین اعتصامی، شهریار، امیرکبیر و آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید و خرید علاقه مندان برپا است.

    در نمایشگاه های یاد شده استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، اردبیل، زنجان، قم، همدان، کرمان و گیلان در زمینه های انوع پوشاک، مواد غذایی، محصولات لبنی، دستگاه های تصفیه آب، کیف و کفش، مواد شوینده، لوازم بهداشتی و آرایشی شرکت کرده اند.

    صنایع دستی، صنایع مسی، برنجی و برنزی، خدمات آموزشی و تبلیغاتی، انوع سوغات، آجیل، محصولات فرهنگی، انتشارات، زیورآلات، تابلو فرش، اسباب بازی، محصولات روشنایی و شب خواب، انواع لوازم خانگی، محصولات پلاسکو، انواع گل و گیاه و لوستر از دیگر کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ها است.

    علاقه مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز مراجعه کنند.

    سالانه ده ها نمایشگاه بین المللی و تخصصی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز با حدود ۵۱ هزار مترمربع فضای سرپوشیده برای متخصصان و علاقه مندان برگزار می شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *