×

نصب ۲۰ تابلوی انتظامی در جنوب غرب تبریز

  • کد خبر: 303106
  • 21 اسفند 1402
  • معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ تبریز از نصب ۲۰ عدد تابلوی انتظامی طبق مصوبه کمیته کارشناسی در جنوب غرب تبریز طی یک هفته اخیر خبر داد.
    نصب ۲۰ تابلوی انتظامی در جنوب غرب تبریز
  • به گزارش نوبر، علی قاسمی معاون ترافیک منطقه اظهار کرد: مانع یو شکل به تعداد ۱۰ عدد طبق مصوبه کمیته کارشناسی در جلوی کتابخانه مرکزی جهت جلوگیری از پارک و تردد غیر مجاز خودرویی نصب شد.

    وی با اشاره به اینکه در ۳۵ متری لاله سرعتکاهی ایجاد شده است، افزود:  ۲۰ عدد مانع یو شکل هم در سطح منطقه در شهرک اندیشه جهت جلوگیری از تردد خودرویی و پارک غیر مجاز بنا به تشخیص کارشناسان مربوطه نصب شد.

    قاسمی همچنین اجرای خطوط ترافیکی بر روی سرعتکاه ها را در راستای ایجاد ایمنی و حفظ سلامت رانندگان و عابران پیاده و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی عنوان کرد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ تبریز ادامه داد: آرام سازی جریان ترافیک به ویژه در مناطق مسکونی اهمیت زیادی دارد ، این اقدامات موجب کاهش تصادفات به ویژه تلفات عابران پیاده در محدوده این مناطق می شود.

    وی افزود: راهکارهای متعددی برای آرام سازی جریان ترافیک و کاهش سرعت وجود دارد بدیهی است با توجه به مطالعات صورت گرفته و اعلام پلیس راهور مبنی بر حادثه خیز بودن برخی نقاط و همچنین مصوبات شورای ترافیک، نسبت به مرمت و ایجاد سرعتکاه ها در نقاط حادثه خیز اقدام نموده و در آینده نزدیک در تعدادی از نقاط حادثه خیز دیگر در سطح منطقه اجرا می شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *