×

استاندار آذربایجان شرقی:
مولدسازی بهترین فرصت برای تکمیل طرح های نیمه تمام است

  • کد خبر: 290939
  • 24 آبان 1402
  • استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اجرای قانون مولدسازی بهترین فرصت و زمینه برای تکمیل طرح های نیمه تمام استان است، بر لزوم تلاش برای تسریع در اجرای آن توسط سازمان ها و نهادهای مستقر در این خطه تاکید کرد.
    مولدسازی بهترین فرصت برای تکمیل طرح های نیمه تمام است
  • به گزارش نوبر عابدین خرّم روز سه شنبه در جلسه مولدسازی استان با تاکید بر اینکه دستگاه ها در زمینه مولدسازی خساست به خرج ندهند، افزود: نباید این گونه تلقی شود که مولدسازی، طرحی مربوط به اداره کل امور اقتصادی و دارایی است.
    وی اضافه کرد: دولت یکی از راه های تامین منابع مالی برای اتمام طرح های عمرانی هر سازمان و دستگاهی را مولدسازی تعیین کرده و همه مدیران موظف به تسریع و تسهیل در اجرای این قانون هستند.
    خرّم تاکید کرد: اگر دستگاهی در زمینه مولدسازی، گام‌های قابل قبول و خوبی بردارد، پیشرفت خوبی در تکمیل طرح های نیمه تمام و در دست اجرای آن اتفاق خواهد افتاد.
    وی یادآوری کرد: سران قوا برای مولدسازی وقت گذاشته و رهبر معظم انقلاب نیز در این مورد تفویض اختیار کرده اند و مولدسازی، شاخص ارزیابی عملکرد استان هاست.
    وی بیان کرد: دستگاه هایی که از این پس در زمینه مولدسازی همکاری مناسبی نداشته باشند، به دستگاه قضا معرفی می شوند.
    نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی تشریح کرد: بیشترین پیگیری و جذب منابع از دو سفر استانی آقای رییس جمهور را در بین استان ها انجام داده آیم و مولدسازی، بستر و فرصت خوبی برای اتمام طرح های نیمه تمام است.
    وی افزود: سازمان ها نه تنها نباید در مقابل اجرای مولدسازی مقاومت نکنند، بلکه با بکارگیری افراد مجرب از این طرح استقبال هم بکنند.
    وی اضافه کرد: اگر به این نتیجه برسیم که دستگاهی در اجرای قانون مولدسازی تعلل می کند، با شخص مسوول دستگاه برخورد می کنیم.
    خرّم ادامه داد: هر گونه کندی و حرکت لاک پشتی در مولدسازی به از دست رفتن فرصت های ناشی از اجرای این قانون برای تکمیل طرح های نیمه تمام استان منجر می شود و این برای ما قابل قبول نیست.
    وی افزود: در راستای اجرای قانون مولدسازی برای نتیجه گیری بهتر، راه های میان بر و سهل الوصول در پیش گرفته شود تا منابع مالی تحصیل شده از آن راحت تر و در حداقل زمان ممکن برای اتمام طرح های نیمه تمام به کار گرفته شود.
    استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: املاک دستگاه هایی که از معرفی در راستای اجرای قانون مولدسازی استنکاف کنند، توسط دادگاه خلع ید و در راستای اجرای این قانون فروخته می شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *